Lihottaminen/lihominen fetissinä

feede(e/r)

Onko täällä muita jotka rakastavat naisensa/miehensä lihottamista tai kenties nauttivat itse tulla lihotetuiksi? Itse jumaloin pulskia ja reheviä naisia, ja oma kultani onkin ansiostani tuhdissa kunnossa. Rakkaan perse se vain leviää ja pömppis kasvaa päivä päivältä kun pidän huolen, että naisen lempiherkkuja on aina saatavilla. Nam!

Kuluneen talven aikana olen kai jotenkin onnistunut tartuttamaan fetissini rakkaaseeni. Neiti on pitänyt huolen, että minunkaan lautaseltani ei ruoka lopu, ja omakin maha on alkanut kasvaa. Seksin aikana kulta kommentoi ilkikurisesti asiaa ja "rankaisee" minua lihomisestani tyydyttämällä minut. Tällaisia rangaistuksia on jaettu aikaisemmin myös toiseen suuntaan ja ne motivoivat naistani kummasti syömään lautasen aina tyhjäksi... Joskus myös ruokimme toisemme seksin tai esileikin aikana ja se on jotain mah-ta-vaa.

Onko keillään muilla samanlaisia leikkejä tai edes vastaavia fantasioita?

9

2309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daxjanne

Niin, enpä tiedä voisiko sitä juuri fetissiksi kutsua, mutta minäkin ihailen suuresti reheviä, pullukoita naisia. Olisi kieltämättä erittäin kiihottavaa lihottaa naista tarjoilemalla herkkuja välillä hyväillen hänen uhkeita muotojaan.
      En tarkoita sairaalloista lihomista lähes liikuntakyvyttömäksi, vaan sellaista, että masu, lanteet, reidet jne tulevat ihanan pyöreiksi ja muhkeiksi.
      Tietysti molempien pitää nauttia tästä, muuten ei tule mitään.

Olisi tosi mukava kuulla naistenkin mielipiteitä tällaisesta.

• Olette kuvottavia

Ei fetisseissä ole mitään pahaa mikäli ne eivät vahingoita ketään. Mutta sinä olet käsittämättömän julma ja itsekäs ihminen kun vaarannat vaimosi terveyden saadaksesi seksuaalista nautintoa. Lihavuus ei ole leikin asia vaan vaimosi voi sairastua sydän- ja verisuonitauteihin, diabeteekseen joka voi pahimmillaan johtaa jalkojen amputointiin, saada aivohalvauksen ja päätyä sänkypotilaaksi... Tuoko on tulevaisuus jota toivot vaimollesi? Feeder miehet pitäisi laittaa vankilaan ja syöttää vähintään 150 kiloisiksi läskivuoriksi ja vapauttaa sitten nauttimaan olostaan.

• FlabVictory

a) kuka on vaimo
        b) selkeästikin ap:n viestissä tulee ilmi, että molemmat ovat feedereitä
        c) lihavuuden terveysvaikutukset ovat yleisesti tunnettuja.

• hyi saatana

sairasta

• bambostick_

no on vähän hassua....kun on liikaa massua. fetissien ei kuulu mennä terveyden edelle!

• tqww

Liika lihottaminen on minustakin lähinnä sairasta, mutta sellaiset "sopivasti lihavat" naiset sytyttävät. Oma naisystäväni on vielä normaalipainon rajoissa (ja tulee pysymäänkin), mutta pehmeyttä ja pyöreyttä kuitenkin löytyy tuhdin takamuksen, pulleiden rintojen ja söpön pömppiksen verran. Rakastan naisten hemmottelua ja sitä, että se näkyy naisen muodoissa.

• Olen 30 - vuotias mies hieman pyöreä mies ja suurin fantasiani olisi että nainen lihottaisi minut todella lihavaksi niin että mahani olisi iso ja minulle kasvaisi lihavuudesta johtuvat tissit.

Olisi ihana että nainen syöttäisi minua, tai aina kun olisin syönyt mahan täyteen niin nainen palkitsisi minut seksillä.

Kiva olisi myös mikäli nainen seuraisi painoni nousua, laittaisi minut puntarille, mittaisi mahan kokoa mittanauhalla ja kommentoisi miten hyvin olen lihonut.

Tälläinen olisi todella ihanaa. Valitettavasti en ole sellaista naista tavannut joka tykkäisi lihavasta miehestä tai miehen lihottamisesta,

• ihailija1

Täälä on yksi nainen, joka tykkää juuri noista asioista eli tosi mahakkaista miehistä. Tykkäisi seurata mahan kasvua jne

• Olen 37 - vuotias mies hieman pyöreä mies ja suurin fantasiani olisi että nainen lihottaisi minut todella lihavaksi niin että mahani olisi iso ja minulle kasvaisi lihavuudesta johtuvat tissit.

Olisi ihana että nainen syöttäisi minua, tai aina kun olisin syönyt mahan täyteen niin nainen palkitsisi minut seksillä.

Kiva olisi myös mikäli nainen seuraisi painoni nousua, laittaisi minut puntarille, mittaisi mahan kokoa mittanauhalla ja kommentoisi miten hyvin olen lihonut.

Tälläinen olisi todella ihanaa. Valitettavasti en ole sellaista naista tavannut joka tykkäisi lihavasta miehestä tai miehen lihottamisesta,

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4210
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2373
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2327
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2104
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1897
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1875
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1577
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1360
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1214
    Aihe