Onks teillä jotain hyviä kuntopiiri vinkkejä? Tai jotain liikkeitä joita kannattais laittaa kuntopiiriin mukaan? Kuinka kauan yhtä liikettä kannattais tehä? Olisin tosi kiitollinen niille jotka viittis vastata!!! Ja sit viel yks kysymys. Eli paljonko mun pitäs suunnilleen saada painoo pois ku oon 160cm pitkä ja painan 64-65kg? tiedän et oon ylipainonen mut en tiiä et kuin paljon suunnilleen pitäs saada painoo pois...? Ja asiallisii vastauksii sit!!!!
Kuntopiiri!
minä-89
2
703
Vastaukset
- tyttönen
Kokeile vaikkapa seuraavaa:
1 punnerrus
2 vatsat
3 kyykyt
4 selät
Siinä aikas kevyt kuntopiiri aloittelevalle. Tee jokaista liikettä 20 tai 30s. Tee tuota 3 kierrosta.
Et ole ylipainoinen, mutta kai se muutama ylimääräinen lähtee ihan tuossa liikkuessa syödessä kevyesti.- minä-89
Entäs sitte ku kunto alkaa nousee ni mites sitte vois "vaikeuttaa" niit kuntopiirin liikkeitä? ku mä oon noita tehny vuoden verran n.100 kaikkia päivässä...
Mut kiitti silti jo tosta neuvosta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911062
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434