Osaako kukaan sanoa?

nuorempimama

Mistä johtuu, että lapsi kohta 1v8kk nukkunut aina hyvin VAIN isänsä kanssa?
Minun kanssani heräilee öisin (aina herännyt) pari kertaa ja illalla nukkumaan meno venyy ja venyy.. aamulla nukkuu pitkään vain jos minä olen poissa (eli kun olen töissä ja lapsi kotona isänsä kanssa niin nukkuu kyllä kymmeneenkin, viikonloppuisin seiskalta ylös koska minä olen kans nukkumassa).
Samoin päikkäreille rupeaa tosi nätisti isänsä kanssa, mutta mun kanssa ei oikein.
Näin siis oli jo ennenkuin olin töissä.
Ei syö/juo enää mitään öisin (lopetin imetyksen kokonaan lapsen ollessa 1v6kk).
Syö hyvin iltapuuron, eli ei nälkäkään ole.
Nukkunut samassa sängyssä meidän kanssa, kunnes pari kk sitten siirtyi omaan sänkyyn meidän sängyn viereen, mutta nukkunut koko yön omassa sängyssään VAIN kerran. Muutoin kapuaa meidän sänkyyn ja ihan meidän tietämättä, osaa tehdä sen hiljaa :D

3

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      Jospa sinä kuorsaat? Kokeilkaa siirtää lapsi omaan huoneeseensa nukkumaan. :D

    • kahden äiti

      Voisiko olla, että isä on sikiunisempi, kuin sinä? Lapsi herää yöllä ja kuikuilee aikansa, kun isä ei reagoi mitenkään lapsi toteaa, että mitään hätää ei ole ja jatkaa uniaan. Samoin aamulla, lapsi herää, mutta jatkaa uniaan, kun ei isästään saa seuraa.

      Nukkumaan alkaminen on varmaankin tapakysymys eli on oppinut, että sinun kanssa saa tilannetta venytettyä, kun taas isän kanssa pelleilystä ei ole hyötyä.

      • nuorempimama

        Hei! Kiitokset vastauksista!
        Ei, minä en kuorsaa :D mieheltä sitä oon kysyny et kuorsaanko tai nukunko äänekkäästi tai levottomasti kun typy herää aina mun kanssa, niin en kuulemma :D
        Minä oon meistä kahdesta se sikeäunisempi. En rupea seurustelee lapsen kanssa vaan sanon että nyt on yö, nyt nukutaan. En muuta. Lapsi pomppii päälläni ja "inisee"/kitisee ja välillä laskeutuu alas sängyltä ja jää sängyn viereen marisee että nostais joku sänkyyn (pääsee itsekin mutta haluaakin huomiota, siis huomiota keskellä yötä!).
        Ei oo huonetta mihin siirtää nukkumaan enkä varmaan hennoiskaan siirtää..
        Mulla on tullu illoista yhtä painajaista ja alan kuuden maissa jo ressaamaan että voi damn kohta taas PITÄS rueta nukkumaan.
        Hermot meinaa mennä nykyään jo kun kohta kaksi vuotta ollut tätä. Jo vauvana oli huono nukahtamaan iltaisin.
        Ja kun sanon että hermot meinaa mennä niin en tarkoita mitään sellaista että alkaisin riehumaan, väkivaltaiseksi tms. Huutanut olen että rupea nyt jumalauta jo nukkumaan.. Pakko myöntää. Mutta harvoin on näin päässyt käymään ja olen heti pyytänyt anteeksi ja antanut halin, ja lapsi halannut takaisin.
        Outoa nuilla harvoilla kerroilla on ollut se, että tyttö on HETI rauhoittunut huudahdukseni jälkeen ja iha just nukahtanut.

        En tiedä mikä oikein on kun kaikkemme ollaan miehen kans yritetty ja oltu välillä yrittämättä vaan sama meno jatkuu ja jatkuu.. Ehkä vielä joskus meilläkin nukutaan hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe