Eikö muka lipponen ole syyllistynyt tähän:
"Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää, on tuomittava sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."
Tarkistakaapa lipposen lausunnot mediassa ja takuulla löytyy rikos:
Vihjailut satraapeista ja yrittäjien epärehellisyydestä olisivat suoria rikoksia.
Lipponen vangittava !
5
275
Vastaukset
- Olli
Vaan Vanhasen isä.
- vastuuseen !
No näinhän siinä kävi,
sosialistien vapautta rajoittavat vainot jatkuí pienen tauon jälkeen.
Näin Vanhanen on tarkoitus liittää seuraavaksi keskustalaiseksi uhriksi Ahon ja Jäättenmäen jälkeen.
Pää jahtaajina jälleen:
Sosialistimedia YLE (johtajana wessberg, SDP)
Oikeusministeri Johannes Koskinen... kas SDP)
Sosialistitoimittaja, SDP
Seuraavaksi toimeksiannon saa Pertti Poliisi, SDP
Entä antoiko halonen jahdille siunauksensa ?
Oliko muita takapiruja ihalainen, ahtisaari, lipponen, jopa koivisto ? Tällä kertaa...
Ja näin Kansan valitsema vaalivoittaja puolue on pelkkä jahdattu uhri jälleen.
* * *
Eikö muka lipponen ole syyllistynyt tähän:
"Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää, on tuomittava sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."
Tarkistakaapa lipposen lausunnot mediassa ja takuulla löytyy rikos:
Vihjailut satraapeista tai yrittäjien epärehellisyydestä olisivat suoria rikoksia.
Varoitimme etukäteen Keskustan osastolla tulevista sosialistisen punaseuran jahdeista.- P. Veli
Onko Lipponen kansanvihollinen?
- suomiman
P. Veli kirjoitti:
Onko Lipponen kansanvihollinen?
Jos olisi sananvapaus,
ja tohtisi kirjoitaa sen mitä ajattelee:
Niin siinä tapauksessa vastaisin kysymyksee:
ON ! ON ! ON !
Mutta en nyt ota kantaa kumminkaan... - pibburi
suomiman kirjoitti:
Jos olisi sananvapaus,
ja tohtisi kirjoitaa sen mitä ajattelee:
Niin siinä tapauksessa vastaisin kysymyksee:
ON ! ON ! ON !
Mutta en nyt ota kantaa kumminkaan...Ei vittu kyllä tää on sairain threadi ikinä. älytöntä että pitää nauraa näin paljon työäaikana. suomalainen salaliittoteoria. älä luota kehenkään, kuka tahansa voi olla paavon tai matin akentti. tee ootte kyllä ihan vitun hauskaa sakkia kaikki. lääkkeet jääny välistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701