mitä te ehdotate hinta max 200
onko cybergun m14 socom hyvä snipu
4
132
Vastaukset
Muutama vaihtoehto:
http://www.milgear.fi/kauppa/warrior-sdettvll-erikoistukilla-well-mb05-p-681.html
http://www.milgear.fi/kauppa/warrior-type-well-mb01-musta-varalipas-p-426.html
http://www.milgear.fi/kauppa/fluted-barrel-well-mb10-musta-p-3522.html
http://www.milgear.fi/kauppa/dragunov-metallinen-p-3373.html
http://www.milgear.fi/kauppa/urban-sniper-well-mb06-musta-p-1585.html
Siinä pari ehdotusta.
Jos sää M14 haaveilet niin ostaisin tuan paketin maksaa 379€:
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EBB80_F_P1C.html- Paljonrahaa
Maruin paketti on kallis muuntaa snipuksi, jote en sitä suosittele. Puoliautomaatit maksavat aina, mutta ovat hintansa väärti yleensä. Esim. Cyma M14, boksin vahvistus shimmit perushuolto M130 virit , metsätyskiikari silukka ja hoppi piippu bipodi... Tuleehan se maksamaan joo :)
Paljonrahaa kirjoitti:
Maruin paketti on kallis muuntaa snipuksi, jote en sitä suosittele. Puoliautomaatit maksavat aina, mutta ovat hintansa väärti yleensä. Esim. Cyma M14, boksin vahvistus shimmit perushuolto M130 virit , metsätyskiikari silukka ja hoppi piippu bipodi... Tuleehan se maksamaan joo :)
Kaikkii kivääreihin menee kun joutuu aina kunnon kiikarin hankkiin, virit, joihinki bipodit ja SVD joutuu aina kiskon hankkii et kyllä jousiinki rahaa saa käytettyy .
- 2345
se marui on kyl hieno la hyvä mut vähan kallis .kitos ehdotukseista ja ostan sen cybergun m14 tai well mb01
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437