Aihe

Elämän nälkä.

Uusia alkuja

Sen aistii täällä. Valtavaa janoa päästä tulevaisuuteen, sinne missä haluaa olla. Mä itkin tänään kasvohoidossa. Kivusta. Ja halusin pois. Kun tuli rentouttava hieronta, mä olin edelleen lähdössä. En osannut rentoutua, kun päässä pyöri miljoona asiaa. Tee sitä, tee tätä. Nyt äkkiä sinne.

Vasta kun pääsin tähän, mun mieli rauhoittui ja hiljeni. Sun luokses. Ei ollut kiire mihinkään. Tässä oli hetken hyvä levätä. Sitä tunnetta tulen aina etsimään. Löydänkö koskaan, en tiedä. Sä olet mun ajatuksissa vielä pitkään. Olen välillä vihainen, välillä lempeä, surullinen ja hilpeä. Elän niitä tunteita, jotka sinä jätit minuun. Sinä jätit jäljet. En tiedä vielä, kuinka syvät, mutta ne jäivät. Vuosien myötä ymmärrän tämän kaiken. Tulee juhannuksia, jouluja, pääsiäisiä, uusia vuosia. Jäljet ovat siellä. Sillä oli tarkoituksensa.

En mä ikinä sanois toiselle et koita pärjätä. Tottakai se pärjää. Enkä myöskään arvioi miestä sen koon perusteella, mutta pieni ei saa olla...vitsi, vitsi. Mä etsin suurta sydäntä. Hellää kättä. Elämän nälkä. Tähän sinun viereesi palaan kuitenkin, vielä toistaiseksi.

3

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttu tunne

Jokus tuntenut samoin. Kiire elämän humusta omiin oloihin.

• Kukahan...

tätäkin miinusti? oman elämän kasvukivusta kertoo..ja elämistä erilaisten tunteiden
      kanssa.Varmaan tuttua meille jokaiselle...jossain elämänvaiheessa.Hyvä aloittaja!!!

• ap.

Mitä! Joku on miinustanut. Tämä ei jää tähän. Oliko se se koko juttu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      370
      20937
    2. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      675
      14814
    3. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      14549
    4. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      622
      8803
    5. Johanna Tukiainen menetti vauvansa Solnan sosiaalihuollolle - myös vuokra-asunto liipasimella!

Tänään 4.3. ilmestynyt Seiska tietää kertoa saman minkä näädät ovat tienneet jo 3 viikon ajan. Näätien tiedothan koskivat Tukiaisen vauvan huostaanot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      674
      5461