Länsi-uudellemaalla sijaitsevalle tontillemme pitäisi saada multaa n. 6 kasetillista. Olen kartoittanut hintoja Helsingin vedeltä ja kekkilältä jotka ovatkin takuuvarmoja mullan toimittajia. Hinta vain on aikamoinen. Onko kellään kokemusta esim. Hyvinkään tieluiskan toimittamasta mullasta? Entäs Handolinin taimiston mullasta? Minkä laatuista ja -hintaista? Olisiko suositella muita mullan toimittajia? Vapon paikat lienevät turhan kaukana tontistamme ja lieneekö hintakaan kovin halpaa.
Olen kyllä tietoinen että ihan halvintakaan ei kannattane ottaa kun se sitten ei yleensä ole mitään kunnon multaa.
Turvettakin tarvitsisimme maan parannukseen.
Olisin kovin iloinen kun saisin kuulla kokemuksia multatoimituksista ja hinnoista.
mullan toimittajista
oili
3
608
Vastaukset
- multaa
Itse tilasin www.siistipiha.fi osoitteesta multaa; 650 l säkkejä muutamia, tulivat ihan ilman kuljetuspalkkiota. Tosin tarvitsemasi määrä taitaa olla aika suuri, mutta tässä yksi vinkki kuitenkin. Laatuun olen tyytyväinen.
- testitulos
Hyvinkään Tieluiskan multa sai Meidän Talo -lehden puolueettomassa multatestissä parhaat arvostanat. On pintamaista puhdasta, eli ei monivuotisten rikkakasvien juuria, eikä sisällä epämääräisiä lannoite-eriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3258568Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066782- 933992
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1793880Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483222Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista453206- 503169
- 1723165
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242649Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1982116