Länsi-uudellemaalla sijaitsevalle tontillemme pitäisi saada multaa n. 6 kasetillista. Olen kartoittanut hintoja Helsingin vedeltä ja kekkilältä jotka ovatkin takuuvarmoja mullan toimittajia. Hinta vain on aikamoinen. Onko kellään kokemusta esim. Hyvinkään tieluiskan toimittamasta mullasta? Entäs Handolinin taimiston mullasta? Minkä laatuista ja -hintaista? Olisiko suositella muita mullan toimittajia? Vapon paikat lienevät turhan kaukana tontistamme ja lieneekö hintakaan kovin halpaa.
Olen kyllä tietoinen että ihan halvintakaan ei kannattane ottaa kun se sitten ei yleensä ole mitään kunnon multaa.
Turvettakin tarvitsisimme maan parannukseen.
Olisin kovin iloinen kun saisin kuulla kokemuksia multatoimituksista ja hinnoista.
mullan toimittajista
oili
3
705
Vastaukset
- multaa
Itse tilasin www.siistipiha.fi osoitteesta multaa; 650 l säkkejä muutamia, tulivat ihan ilman kuljetuspalkkiota. Tosin tarvitsemasi määrä taitaa olla aika suuri, mutta tässä yksi vinkki kuitenkin. Laatuun olen tyytyväinen.
- testitulos
Hyvinkään Tieluiskan multa sai Meidän Talo -lehden puolueettomassa multatestissä parhaat arvostanat. On pintamaista puhdasta, eli ei monivuotisten rikkakasvien juuria, eikä sisällä epämääräisiä lannoite-eriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221231
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43825
- 33611
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38557
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461