Länsi-uudellemaalla sijaitsevalle tontillemme pitäisi saada multaa n. 6 kasetillista. Olen kartoittanut hintoja Helsingin vedeltä ja kekkilältä jotka ovatkin takuuvarmoja mullan toimittajia. Hinta vain on aikamoinen. Onko kellään kokemusta esim. Hyvinkään tieluiskan toimittamasta mullasta? Entäs Handolinin taimiston mullasta? Minkä laatuista ja -hintaista? Olisiko suositella muita mullan toimittajia? Vapon paikat lienevät turhan kaukana tontistamme ja lieneekö hintakaan kovin halpaa.
Olen kyllä tietoinen että ihan halvintakaan ei kannattane ottaa kun se sitten ei yleensä ole mitään kunnon multaa.
Turvettakin tarvitsisimme maan parannukseen.
Olisin kovin iloinen kun saisin kuulla kokemuksia multatoimituksista ja hinnoista.
mullan toimittajista
oili
3
705
Vastaukset
- multaa
Itse tilasin www.siistipiha.fi osoitteesta multaa; 650 l säkkejä muutamia, tulivat ihan ilman kuljetuspalkkiota. Tosin tarvitsemasi määrä taitaa olla aika suuri, mutta tässä yksi vinkki kuitenkin. Laatuun olen tyytyväinen.
- testitulos
Hyvinkään Tieluiskan multa sai Meidän Talo -lehden puolueettomassa multatestissä parhaat arvostanat. On pintamaista puhdasta, eli ei monivuotisten rikkakasvien juuria, eikä sisällä epämääräisiä lannoite-eriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437