Siis eikö todellakaan löydy lahdesta ok naista, joka täyttäisi suloisen lesbo-naisen tyhjiön??
missä olet elämäni nainen t. sinua etsivä nainen
10
847
Vastaukset
- Eh...
Ei löydy. Joudut ottamaan miehen!
- rastafari
...käyny torvessa. Siellä olen ainakin muutaman lesbo tyttösen kanssa jutellut! Kannattaa käydä ihan muutenkin- on se kuitenin ihan viihtyisä paikka!
- Kiddy
viihtyisä? multa on jääny jotain väliin siinä tapauksessa!On lahdessa lesboja, mutta ei paikkaa tapaamisille.
- käytiin torvessa
Kiddy kirjoitti:
viihtyisä? multa on jääny jotain väliin siinä tapauksessa!On lahdessa lesboja, mutta ei paikkaa tapaamisille.
Menimme tässä torveen, ja kaljat juotuamme lähdin pissalle.
Vessan ovella päivysti mies, joka rohkeasti kysyi kelpaisiko pano?
Siihen vastasin kiltist, että ei kiitos, jolloin kyseinen mies tarrasi rintoihini.Löin häntä kasvoihin rikkoen silmälasit, jolloin sain kuulla olevani tautinen huora..
Eli minua ei ainakaan torvesta löydä.. - ehhehe
käytiin torvessa kirjoitti:
Menimme tässä torveen, ja kaljat juotuamme lähdin pissalle.
Vessan ovella päivysti mies, joka rohkeasti kysyi kelpaisiko pano?
Siihen vastasin kiltist, että ei kiitos, jolloin kyseinen mies tarrasi rintoihini.Löin häntä kasvoihin rikkoen silmälasit, jolloin sain kuulla olevani tautinen huora..
Eli minua ei ainakaan torvesta löydä..Torvi on hippien, pilviveikkojen ja narkkareiden suosima paskaräkälä! Siitä paikasta on viihtyisyys kaukana!
- Kiddy
ehhehe kirjoitti:
Torvi on hippien, pilviveikkojen ja narkkareiden suosima paskaräkälä! Siitä paikasta on viihtyisyys kaukana!
ja sinne sitten pitäis lesbojen suunnistaa? Sanoisin ruman sanan, jos käyttäisin!
Kai Lahdessa on siistimpiäkin paikkoja laatutyypeille? - xxx
Kiddy kirjoitti:
ja sinne sitten pitäis lesbojen suunnistaa? Sanoisin ruman sanan, jos käyttäisin!
Kai Lahdessa on siistimpiäkin paikkoja laatutyypeille?vois olla oikea osoite
- capric61
Entisenä lahtelaisena voin todeta, että hiukkasen vaikea on löytää, kun ei siellä ole mestaa missä meikäläisiä tapaisi. Vaan eipä täällä pk-seudullakaan se niin yksinkertaisen helppoa ole, vaikka paikkoja löytyykin. Täällä kun pyörii sellainen "sisäpiiri" -kerho, joka vaihtaa paria niin kuin mustalainen hevosta. Ei oikein innosta se seurue. Meilaile, jos haluat vaihtaa ajatuksia:
[email protected] - Kokeile
Oikea paikka on varmaan Hiidenkivi rautatienkadulla. Käy kattomassa...
- kokeiltu on..
siinähän se..
Sieltä kerran raahasin naisen kotiin, ja pian se kertoi, että on narkomaani.. ei kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444746Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.562595Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391044Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611015Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh71984- 119935
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok71904- 137845
- 48820
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,51788