Oma mies ei anna

AvutoN88

Olemme reilusti yli parikymppisiä mieheni kanssa ja seurustelleet yli kolme vuotta. Meillä oli n. 1,5v ajan seksiä ainakin kerran päivässä. Molemmat oli kovat halut. Ei tarvinnu kuin katsoa miestä ni johan ois ollu valmis.

Sitten aloitin ehkäisyrenkaan käytön. Halut katsoviat sileän tien. Miehellä oli vieläkin kova vietti, ja ei tarvinnu kuin hipaista alamusta ni oltaisiin oltu jo ready to action.

Minä kuitenkin päätin auttaa miestäni käsipelein ja antamalla - tiesin, että minun haluttomuutoni on hänelle kova paikka. Viimeaikoina kuitenkin seksi jäi pois. Nostin asian esille ja päätin, että lopetan hormonaalisen ehkäisyn - josko silloin haluni palautuisivat.

Ja HALLELUJAA - ne palasivat ja todella voimakkaina! Nyt ongelmana on vain haluton mies. Tiedän hänen masturboivansa useasti viikossa ja hänen kiihottuvansa nuoriista kauniista teini tytöistä mutta minä EN SAA. Olen todella tehnyt selväksi, että haluni ovat takaisin ja todella kovina.

Hän vain sanoo "ettei tiedä syytä eikä halua keskustella asiasta". Olemme jo monta kuukautta eläneet tässä tilanteessa. Minä tiedän, että saan varmasti muualta jos haluan (toki olen myös säälittävä avovaimo joka lihosi 25kg parisuhteen aikana, mutta teen/olen tehnyt asialle jotain).

Haaveilen joka päivä seksistä ja minua itkettää kun tiedän ettei MIEHENI halua MINUA. Mitä tehdä? Mies ei suostu minkäänlaiseen terapiaan eikä halua puhua asiasta koska se "aiheuttaa enemmän paineita".

Meillä on seksiä n. 1 kerran kahdessa kuukaudessa...

MITÄ voin tehdä asialle? Onko mitään tehtävissä? Lähdenkö pois suhteesta? MIEHET - kommentoikaa!

6

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 36

Ota ero!

• AnutoN88

UP!!

• Kokemus puhuu
        AnutoN88 kirjoitti:

UP!!

Miehesi on sairas jos kiihottuu teinitytöistä! Jätä se....pahenee vaan iän myöten.

• ykkös

Sanoisin AP.lle , että otappas minut mieheksi niin tapahtuu seksi rintamalla.

• hih hii.

Heh he heh heh mikä otsikko. Hi hi hi, heh heh, tämä on varmasti vuoden otsikko. He he he hih hih hih, kylläpä mua nyt hirnuttaa, heh heh. Nauretaan kaikki yhdessä: heh heh heh heh heh heh heh heh.

• Isi neuvoo

Aloittajalle sanoisin, että oot sitten tainnut lihoa ja löpsähtää, peppu ja tissit ja masukin vähän roikkuu? Meinaan, jos äijää kireemmät kinku vaan kiinnostaa.

Lenkille siitä, ja seksikästä kudetta päälle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      243
      4203
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      118
      2661
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2412
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1466
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1462
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1189
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1107
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      976
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      973
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      171
      941
    Aihe