Olen molempia. Sisarruksien lapsille ja sitten mulla on myös PLAN-kummi Kiinassa.
Vuodesta 2008 asti olen maksanut 35 euroa kuukaudessa. En kirjoita hänelle koskaan, mikä saa minut tuntemaan syyllisyyttä.
Voisin adoptoida hänet Suomeen. Saisin elämääni jotain sisältöä. En osaa elää muuten, kuin toisen ihmisen kautta.
Plan -kummi ja oikea kummi. Mitä eroa?
Kylmät kädet
1
175
Vastaukset
- Ja provoa pukkaa
Jollet tiedä mitä eroa on Plan-kummilla ja "oikealla" kummilla, niin ei kannata haaveilla adoptiosta.
Plan-kummilasta ei voi adoptoida. Eikä lasta muutoinkaan pidä adoptoida vain "saadakseen elämään jotain sisältöä".
Lapsi tarvitsee vanhemmat, joilta hän voi oppia jotain. Mitä voisit hänelle opettaa, jos et erota alkeellisia asioita toisistaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049