PARHAAT SHOPPAILU PAIKAT LONTOOSSA

ensikertalainen lont

HEI
MINNE ENGLANNISSA KANNATTAISI MENNÄ KUN ETSII EDULLISIA KIVOJA OSTOSPAIKKOJA?
maailmalla olen kierrellyt paljon, mutta en koskaan englannissa joten mihin suomalsten kannattaisi lentää - mikä kenttä? missä parhaat edulliset shoppailu paika lähistöllä
mistä alueesta kannattaisi etsiä hotellia?

3

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toistakertaa lontoo

      Itse lensin ekalla kerralla Heathrowlle koska arvostin suoraa metroyhteyttä kaupungin ytimeen, varmaan halpalentoyhtiöillä saattaa pääsä hivenen edullisemmin niille muille kentille, jotka sijaitsevat kauempana keskustasta. Toisaalta esim British airways menopaluu maksoi vain 160€ Heathrowlle että en pitänyt sitäkään "ylihintaisena".

      Neuvoja voinee antaa enempi joku enemmän siellä matkustellut mutta shppailuihin liittyen on miullakin kysyttävää. Sattuiko kukaan katsomaan viikolla Lentokenttäohjelman, jossa koneen miehistö kävi shoppailemassa Lontoossa? Mikä sen ostoskeskuksen nimi oli? Kehuivat kun oli upeita kenkiäo ilman alea kymmenellä punnalla jne ;)

      Mutta minäkin ottaisin ilolla vastaa lisää shoppailu- ja muitakin vinkkejä :)

    • Londoni

      Westfield isoissa ostoskeskuksissa (uusin Stratfordissa) on ainakin yksi kenkapaikka mista saa ihan hyvia kenkia n. £10-40 valilta. Tietty Primark / TK Max kaupat on halpoja mutta sinne kannattaa menna aamu ysilta etta valttaa suurimman ruuhkan. TK Maxista voi tehda todella hyvia loytoja esim. merkkituotteista. Tammikuussa on alemyynteja joten ihan Oxford streetillakin voi tehda halpoja loytoja. Kenkia nakyi olevan kaupoissa (esim. Office) kympista lahtien.

      Myos joka asuinlahiossa on aina jonkinlainen oma ostoskeskus ja yleensa paikalliset kayvat siella ja tuotteet ovat halvempia (alueesta riippuen) joten kannattaa etsia se 'oma' ostoskatu/shoppari lahelta hotellia. Halvoista alueista mainittakoon esmesLewisham ja Dalston... siella on markkinat ja aina joku ostarin tyyppinen hommeli jossa on halpakauppoja. Alueina ne eivat ole mitaan loistokkaita.

    • Shopaholic

      Lontoossa otan yleensä hotellin Bayswaterin alueelta sopivasti Paddingtonin aseman ja Central line metron välliltä. Heathrow express -lentokenttäjuna tulee Paddingtonille ja on tosi nopsa ja kätevä yhteys kentältä keskustaan. Central line (punainen linja) metrolla pääset sekä Westfield London -ostarille (Shepherds bus -metropysäkki) ja toiseen suuntaan Oxford streetin kaupoille. Vaatekaupat on tietysti makuasia, mutta minä löydän kyllä ihan mukavasti sekä vaatteita että kenkiä Marks & Spenceriltä (edullinen) sekä Nextistä (vähän kalliimpi) ja Monsoonista (aika tyyris). Kuten Londoni tuossa kaupan mainitsi, Primarkista saa halvalla nuorisovaatetta - mutta niiden laatu ei ole kovin kaksinen. Mukavia ostoshetkiä UK:ssa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe