Betaserc

Nyt on suunnileen kuukauden tinnittänyt vasempi korva. Kahden viikon päästä olisi uusi aika lääkärille. Voiko tuosta betaserc olla vielä hyötyä?
Ilmoita


Ei paitsi jos on Meniere niin EHKÄ.
Ilmoita
ollut monellekin hyötyä ja netistä löytyy tutkittua tietoa.
http://www.tinnitusjournal.com/detalhe_artigo.asp?id=448

Sain itse juuri reseptin, mutta määräsi jostain syystä 8mg, vaikka tuon tutkimuksen mukaan 16mg:lla kolme kertaa paremmat tulokset. Täytyy katsoa minkä verran antavat apteekissa, voisi ottaa tupla-annoksen. Harmi kun en huomannut sanoa lääkärille.
3 VASTAUSTA:
http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/alphabetproductlist.aspx?letter=b&group=BETASERC

Kannattaa kokeilla, turha kärsiä jos auttaa. Pitäisi vaikuttaa kahdessa kuukaudessa eikä tarvitse käyttää sen jälkeen, joillakin auttanut jo viikossa.
Halpaakin kirjoitti:
http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/alphabetproductlist.aspx?letter=b&group=BETASERC

Kannattaa kokeilla, turha kärsiä jos auttaa. Pitäisi vaikuttaa kahdessa kuukaudessa eikä tarvitse käyttää sen jälkeen, joillakin auttanut jo viikossa.
No ei betaserc ole tinnituslääke.
Itsellä se aiheutti sen, että tinnin lisäksi tuli kohina.
12 + kirjoitti:
No ei betaserc ole tinnituslääke.
Itsellä se aiheutti sen, että tinnin lisäksi tuli kohina.
lääke ole tehty juuri siihen tarkoitukseen mihin voi käyttää, mutta eipä tuo auttanut minuakaan. Alkuun vaihteli voimakkuus ja tajuus, hiukan taukojakin, mutta nyt tuntuu kuin kuuluisi taas entistä voimakkaampana. Enpä viitsi jatkaa kokeilua, olisi pitänyt varmaan ainakin heti tinnituksen alettua kokeilla.

Korvan kauttahan se vaikuttaa Menieren taudissakin ja verenkierron paraneminen voi nostaa värekarvat pystyyn, ei vaan toimi kaikilla. Oli farmaseuttikin kokeillut tuloksetta.

Ihmetyttää, ettei näin yleiseen vaivaan ole keksitty hoitoa, tutkiikohan kukaan edes aktiivisesti. Olisi hyvä rahasampo lääkefirmalle jos lääkkeillä hoituisi tai sitten lääkäreille / muille hoitajille.
+Lisää kommentti
Itselläni Betaserc pahensi huminaa/tinnitusta.
Puolen vuoden kokeilun jälkeen, lääkärin kanssa keskusteltuani jätin sen kokonaan pois.
3 VASTAUSTA:
Betaserc on lääke, jonka vaikutustapa on yhä tuntematon.
En uskaltaisi käyttää, ties mitä se vaikuttaa ties minne.
Koettakaa tivata parempia lääkkeitä!
Ennemmin vaikka jotain rauhoittavaa ja rentouttavaa, kunnes muuta keksitään.
10 + 6 kirjoitti:
Betaserc on lääke, jonka vaikutustapa on yhä tuntematon.
En uskaltaisi käyttää, ties mitä se vaikuttaa ties minne.
Koettakaa tivata parempia lääkkeitä!
Ennemmin vaikka jotain rauhoittavaa ja rentouttavaa, kunnes muuta keksitään.
Lääkäri kirjoittaa betaserkiä että pääsisi potilaasta eroon kunniallisesti, siis kehtaisi periä maksun. Olisi suuri työ alkaa selvittää tapausta.
rahastusta kirjoitti:
Lääkäri kirjoittaa betaserkiä että pääsisi potilaasta eroon kunniallisesti, siis kehtaisi periä maksun. Olisi suuri työ alkaa selvittää tapausta.
Minun piti ainakin pyytää ja sanoi, että tuskin auttaa. Kun tarjolla ei kuitenkaan muutakaan ole niin turha mennä uudestaan. Itsekin pystyy keskittymään niin ettei järki mene. Hypnoosin luulisi kyllä auttavan tässä jos missä.
+Lisää kommentti
Minulla todettiin Menier kaikkine oireineen hirmuinen kohina korvissa ennen 5-6 kestävine huimaus/oksennuskohtauksineen. Betasec auttoi 24mg 2× vrk. Pieni kohina joskus häiritsee, mutta ei paljon. Lääkäri kehoitti vieöä jatkamaan puolisen vuotta lääkettä.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Betaserc

Nyt on suunnileen kuukauden tinnittänyt vasempi korva. Kahden viikon päästä olisi uusi aika lääkärille. Voiko tuosta betaserc olla vielä hyötyä?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta