niin,siis tietääkö joku milloin olis jossain seuraavat sekarotuisten tollaset isot näyttelyt suomess(tai vaik pienetkin! ;) )kaikki aina kehuu mun venlaa niin ihanaks suklaa silmäks ett oon jo pitkään ajatellu viedä sen näytille.. :D ei haittaa vaik ei pärjäiskää,ihan vaan leikkimielellä mentäis..tähän liittyen,jos joku osaa antaa hyviä vinkkejä,olisin kiitollinen! :O
siis,ongelmana on se,että kun muita koiria on lähettyvillä,koirani nostaa karvat pystyyn ja alkaa vinkua ja kutsua koiria leikkiin.silloin ei kuuntele oikein mitään.. ;) ja sit kun joku "ei-tuttu"mies henkilö tulee luokse,siitä se rähinä vast alkaa!!siis ei ärise hampaat irvessä vaan on pelokas ja "puhkaa"eli haukahtelee silleen :D se olis näyttelyssä aika epämielyttävää ja pisteet vähenis heti,kun venla vaan pyöris,"puhkais" ja olis karvat pystys..:O siis rehellinen mielipide;olisiko venlasta näyttelyihin,voisiko luonteen piirteen korjata jotenkin vai onko "toivoton tapaus?" ;D ~KIITOS~
tietääkö joku?!
2
224
Vastaukset
- elmi
olla jotain huonoja kokemuksia miehistä???ainakin siltä kuulostaisi jos vain miehille(ei siis naisille tai lapsille, pojille???)haukkuu ja "puhkaa"?!olisihan siitä varmaan ulkonäön perusteella näyttelyihin, mutta jos on samanlaiset arvostelut kuin rotukoiriennäyttelyissä, niin tuo on aika huono tapa sillä..siis haukkuminen ja pyöriminen sekä muu riehunta.kiinnitä koirasi huomio aina, esim makupalaan tai leluun josta se tykkää, kun mieshenkilö kulkee ohi tai koira tulee vastaan.
- Pinja
http://www.koirat.com/ ja sieltä kalenteri
http://www.lemmikkipalstat.net ja sieltä tapahtumakalenteri
näistä löytyy match shown nimellä sekarotuisille sallitut "näyttelyt" (tai ehkä tiesitkin mitä hakea.) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875