Myyn SIAMILAISET KISSANPENNUT,
Kolme suloista ja ihanaa siamilaistyttöä, nyt 14viikon ikäiset etsii hyvää kotia.
http://www.torinet.fi/SIAMILAISET-KISSANPENNUT-,name,100709,item_id,0,ad_type,ad_details#262e806219d5
http://www.torinet.fi
SIAMILAISET KISSANPENNUT
6
478
Vastaukset
- RAG n 03 21
Lähetinkin sinulle juuri sähköpostia kysyäkseni, että ovatko kissat rekisteröity ja jos on niin mihin.
Se olisi hyvä mainita jo ilmoituksessa koska jos kissoja ei ole rekisteröity, on se harhaanjohtavaa myydä kissoja siamilaisina - mitä rekisteröimätön kissa ei ole.
Olkaa ostajat tarkkoina eläimiä ostaessanne, että rotueläin on rekisteröity.- 7+4
Ei siinä ole mitään harhaanjohtavaa. Jos kissan molemmat vanhemmat ovat siamilaisia, ovat pennutkin sitä. ei rekisteröimättömyys perimää muuta.
- 2+16
7+4 kirjoitti:
Ei siinä ole mitään harhaanjohtavaa. Jos kissan molemmat vanhemmat ovat siamilaisia, ovat pennutkin sitä. ei rekisteröimättömyys perimää muuta.
Se mitä rekisteröinnin puute tosin muuttaa on, että ostajalla ei ole minkäänlaisia takeita kissan rodusta. Mihin muuten tuo 250e hinta näiden kissojen kohdalla perustuu?
- RAGn0321
Minua kiinnostaa myös se, että miksi kissoja ei ole rekisteröity jos molemmat vanhemmat ovat siamilaisia - välipentue? Miksi tämä pentue on teetetty?
- 6+642
Ilmoituksessa näyttää olevan puhelinnumero. Ei kun soittamaan, jos kerran noin utelias olet.
- ruskea koira
Oikean rotukissan pentue on tarkasti suunniteltu.
Valittu isä ja emp sopivasti, ettei sairauksien riski olisi suuri.
Ja pentue rekisteröidään kissaliittoon.
Pennutuksessa on sääntöjä.
Tällaiset pentueet, jotka ei mene rekisteriin, on yleensä
tehtaiden välipentuja, liian pian tehtyjä, ehkä jopa sopimaton uros.
Ehkä ihan puhdasrotuisia. Mutta että rotukissasta maksaa 250 se kertonee jo jotain.
Oikean rekisteripennun joka on oikein madotettu ja rokotettu, hinta lienee lähellä 900-1000€.
Jos pentu on myynnnissä hintaan 250 egeä, ei sitä takuulla ole oikeasti rokotettu eikä hankittu matolääkkeitä.
Saati, että olisi tietoja vanhempien sukutauluista ja muusta.
Eikä sirua poskessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843032Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3102685Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1901493Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621192Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391098Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 70948
- 117940
- 76920
- 72904