Synnytyksestä on nyt viisi päivää ja minulla on koko ajan vilunväristyksiä ja palelua. Maito on alkanut nousemaan. Joka paikasta saa lukea, että imettävää hikoiluttaa, mutta voiko tämä järkyttävä palelukin liittyä imetykseen? Kuumetta ei ole.
Palelu synnytyksen jälkeen
kolmentytönmutsi
3
4331
Vastaukset
- Minn85.
Mulle osastolla sanottiin, että palelu liittyy maidonnousuun. Huomasinkin, että hiukan ennen imetysaikaa tuli todella paha palelukohtaus. Siitä se tasottui onneksi.:) Nyt kaksi viikkoa synnytyksestä ei pahaa palelua enää ole, tosin ei kyllä hikoilutakkaan.
- .....
Mulla kesti palelu kaksiviikkoa eikä kuumetta.
Kaipa normia. :)
Onnea vauvasta:) - la maalisk
Mulla myös palelua maidon noustessa, kätilö sanoi että monesti maidon noustessa nousee kuume joka aiheuttaa palelua. Sen jälkeen olikin monta viikkoa hirveä hiki. Alasti nukkuminenkin hiosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213849
- 891900
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa891316Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681271- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.541031Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1881007- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849