naapuri hänkin

naapuri minäkin

naapurimme valittaa meille jatkuvasti nurmikonleikkuun jälkeen että olemme leikanneet sen liian lyhyeksi.ruoho kuulemma palaa ja sammal valtaa sijaa.häntä siis nimenomaan häiritsee tontin rajalta leikkaaminen,silloin kuulemma sammal leviää hänen puolelleen.hyvin ärtyisään sävyyn,melkeinpä agressiivisesti hän suorastaan käskee meitä säätämään ruohonleikkurimme terän uuteen asentoon.hän on oman talonsa alkuperäinen asukki,me puolestaan pari vuotta sitten muuttaneita.luultavasti tämän vuoksi katsoo oikeudekseen "määrätä".pitäisikö rakentaa väliin parimetrinen lankkuaita vaiko antaa ukon höpistä omiaan siitä välittämättä. sillä jokainenhan saa nurmikkonsa ajaa kuten haluaa,tuli sitten sammalta tai ei...

9

1653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkökulma

      Joo mutta aina kannattaa kuitenkin ajatella miltä itsestä asia tuntuisi...Haluaisitko,että naapurin puut peittää ikkunasi tai rikkaruohot valtais alaa koko ajan jos hän ei nurmikkoaan leikkaisi?Onko se nyt niin vaikea asia leikata se nurmikko eri tasolla siitä rajalta?

    • Hanski

      Juu, eikun ärhäkkä riita pystyyn, niin siinä on sitten mukava asustella seuraavat vuodet..

      Kokeilepa nostaa sitä ruohonleikkurin terää hieman, ja vihjaise asiasta myös naapurille, niin saattaa se naapurisopukin säilyä.

      Kannattaa hommata viholliset kaukaa, ja ystävät läheltä. :)

    • Juuso

      Pistä talo myyntiin ja hankin rauhallisemmalta paikalta tilalle. Niin teimme mekin. Narisevista naapureista ei pääse eroon muutoin.

    • kuusiaita

      vähän omalle puolellesl.

      • kuusipuoli

        Vähän ei riitä, ellet halua puolikkaita kuusia. Naapurin puolelle menevät oksat ja juuret saa rajanaapuri niin halutessaan katkaista.

        Järkevää on aina istuttaa rajan lähelle puut niin, että ne myös isokokoisiksi kasvettuaan ovat kokonaan omalla tontilla.


    • Uskomatonta

      jos tuollaisesta asiasta viitsit herneen nenään laittaa, siis ihan tosi!

      Muuta sinne, missä ei naapureita ole, täälläkin taisi just olla Karkkilassa-tai-jossakin myynnissä tontti ilman naapureita, suosittelen.

      • naapuri minäkin

        minähän se tässä vain vietän aikaani netissä kirjottelemassa höpöhöpöjuttuja muiden luettavaksi,kuitenkin tosijuttuja elämästäni.siis naapurini on se joka herneen veti nenäänsä tuosta ruohonleikkuustani...
        eli jos naapurini ei hyväksy leikkaustapaani,olisiko hän se jolla olisi aihetta muuttaa...minua ei häiritse hänen mussutuksensa,vaan häntä minun ruohonleikkuuni. ja kunhan siis ajankulukseni valaisin teitäkin asiasta.


    • Vuodet vierivät

      Miten on, oletko muuttanut ruohonleikkauskorkeutta? Vai jokos naapurin äijä pukkaa itse horsmaa?

    • 1+1=2

      Kylvä sorakentäksi koko piha. Ei tarvitse ruohoja leikellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe