naapurimme valittaa meille jatkuvasti nurmikonleikkuun jälkeen että olemme leikanneet sen liian lyhyeksi.ruoho kuulemma palaa ja sammal valtaa sijaa.häntä siis nimenomaan häiritsee tontin rajalta leikkaaminen,silloin kuulemma sammal leviää hänen puolelleen.hyvin ärtyisään sävyyn,melkeinpä agressiivisesti hän suorastaan käskee meitä säätämään ruohonleikkurimme terän uuteen asentoon.hän on oman talonsa alkuperäinen asukki,me puolestaan pari vuotta sitten muuttaneita.luultavasti tämän vuoksi katsoo oikeudekseen "määrätä".pitäisikö rakentaa väliin parimetrinen lankkuaita vaiko antaa ukon höpistä omiaan siitä välittämättä. sillä jokainenhan saa nurmikkonsa ajaa kuten haluaa,tuli sitten sammalta tai ei...
naapuri hänkin
9
1671
Vastaukset
- näkökulma
Joo mutta aina kannattaa kuitenkin ajatella miltä itsestä asia tuntuisi...Haluaisitko,että naapurin puut peittää ikkunasi tai rikkaruohot valtais alaa koko ajan jos hän ei nurmikkoaan leikkaisi?Onko se nyt niin vaikea asia leikata se nurmikko eri tasolla siitä rajalta?
- Hanski
Juu, eikun ärhäkkä riita pystyyn, niin siinä on sitten mukava asustella seuraavat vuodet..
Kokeilepa nostaa sitä ruohonleikkurin terää hieman, ja vihjaise asiasta myös naapurille, niin saattaa se naapurisopukin säilyä.
Kannattaa hommata viholliset kaukaa, ja ystävät läheltä. :) - Juuso
Pistä talo myyntiin ja hankin rauhallisemmalta paikalta tilalle. Niin teimme mekin. Narisevista naapureista ei pääse eroon muutoin.
- kuusiaita
vähän omalle puolellesl.
- kuusipuoli
Vähän ei riitä, ellet halua puolikkaita kuusia. Naapurin puolelle menevät oksat ja juuret saa rajanaapuri niin halutessaan katkaista.
Järkevää on aina istuttaa rajan lähelle puut niin, että ne myös isokokoisiksi kasvettuaan ovat kokonaan omalla tontilla.
- Uskomatonta
jos tuollaisesta asiasta viitsit herneen nenään laittaa, siis ihan tosi!
Muuta sinne, missä ei naapureita ole, täälläkin taisi just olla Karkkilassa-tai-jossakin myynnissä tontti ilman naapureita, suosittelen.- naapuri minäkin
minähän se tässä vain vietän aikaani netissä kirjottelemassa höpöhöpöjuttuja muiden luettavaksi,kuitenkin tosijuttuja elämästäni.siis naapurini on se joka herneen veti nenäänsä tuosta ruohonleikkuustani...
eli jos naapurini ei hyväksy leikkaustapaani,olisiko hän se jolla olisi aihetta muuttaa...minua ei häiritse hänen mussutuksensa,vaan häntä minun ruohonleikkuuni. ja kunhan siis ajankulukseni valaisin teitäkin asiasta.
- Vuodet vierivät
Miten on, oletko muuttanut ruohonleikkauskorkeutta? Vai jokos naapurin äijä pukkaa itse horsmaa?
- 1+1=2
Kylvä sorakentäksi koko piha. Ei tarvitse ruohoja leikellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446