Meillä on noin 7kk vanha pentu, naaras. Vessassa sijaitsee tämän vessalaatikko, jota se ei oikein osa käyttää. Se pissaa joko sen viereen, tai vähän kauemmas nurkkaan. Välillä myös matolle keittiöön. Aina kun se on vessassa yrittämässä pissalle/kakkalle lattialle, niin joku kävelee sinne, niin se kattoo, ja menee äkkiä laatikolle. Miksi se ei sitten sinne laatikkoon voi tehdä asioitaan? Ja sitten se ei osaa peittää jätöksiään vaan kuopii sitä laatikon reunaa tai lattiaa?
Vessalatikko ei toimi..
2
126
Vastaukset
- suvikatti
vaihda hiekkaa, laita pari kolme vatia lisää, hanki suurempi, matalalaitainen astia,vaikka sängynaluslaatikko.
voit vaihtaa pienemmäksi, sittn kun on tottunut käyttään hiekkaa.
Pane sanomalehtiä suosituimpien asiointipaikkojen kohdalle. kun pyyhit jälkiä, mane pieni pissainen paperituppo vessalaatikkon merkiksi, ettätänne tämä kuuluu.
Kissat on yksilöitä. Jotkut eivät vaan hoksaa, että mitä tehdä minnekä - Deuce3
Onko kissaa käytetty eläinlääkärillä ja varmistettu ettei kyseessä ole mikään sairaus? Entä onko kissa leikattu? Onko kissa tehnyt tätä aina vai aloittiko se yhtäkkiä? Oletteko vaihtaneet hiekkaa, laatikkoa tai laatikon paikkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611