TV5 ei näytä elokuvien lopputekstejä :-( :-(

Yhyy :-(

TV-kanavissa ei ollut TV5:lle omaa osiota, joten kirjoitan tänne...

TV5 leikkaa elokuvista lopputekstit. Ei ehdi edes näkemään näyttelijöiden nimiä. :-(

Paitsi sitten lauantain klo 21.00-22.50:n Ostarikytän lopputekstit näytettiinkin ja sitten tuli monta minuuttia esittelyä tulevista elokuvista ja seuraava ohjelma klo 22.50-00.40 Emmanuelle klassikkoelokuva pääsi alkamaan reilut 5 minuuttia myöhässä ja sitten sen lopputekstit, joissa hienoa musiikkia, leikattiin (sensuroitiin?) pois, kun niitä oli näytetty vain noin 15 sekuntia.

Elokuvalle oli EPG:ssä varattu 1h 50min, mutta sitä näytettiin noin 1h 41min (sisältää mainokset). Olisi ollut tilaa lopputeksteillekin! Ketä kiinnostaa ne ennen tätä elokuvaa ja lopputekstien tilalla näytetyt mainokset tulevista elokuvista, ei ketään!

Toki hienoa oli nähdä tämä elokuva tv:ssä kai parinkymmenen vuoden jälkeen. Arvasin vaan, että TV5 "leikkaa" sen. :-(
Voisiko joku muu kanava näyttää se vielä uudestaan kokonaan?

10

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäävastaanottaa

      Eikös tuo Hip-Hop Hobitti tule jo huomenna TV7:lla?

      Olin näin lukevinani että FULL JACK HD:nä vielä heti telkkariin?
      UPS, eli USP vaan päälle jotta äly-telkkari osaa sen vastaanottaa.

    • neonsamaasia.

      En kato elokuvia telkkarista, enkä vuokrannut videoita joita sai 5mk 10kpl.

    • Ketään kiinnosta ne

      Se onkin hyvä että eivät näytä niitä turhia lopputeksetejä, ei niitä jaksa katsella.

      • mua kiinnostaa

        No mua ainakin kiinnostaa kovasti lopputekstitkin. Harmi vaan että melkein kaikilla tv-kanavilla on nykyään käytäntö ettei niitä joko näytetä ollenkaan tai sit lopputekstitkohtaukset kutistetaan niin pieneksi ettei niitä näe lukea.


    • jännityksellä odotet

      Hm... mitenkähän TV5 nyt tänään onnistuu klassikkoelokuva Emmanuellen toisen osan esittämisessä? Tuleeko elokuvan alkamisajan mentyä ensin viisi minuuttia mainoksia tulevista muista elokuvista ja sitten elokuva alkaa myöhässä. Ja kun se on loppumassa alkumainoksien takia myöhässä, niin leikataanko lopputekstit pois ja aletaanko näyttää taas mainoksia muista elokuvista?

      Tsekkaan sitten tallentavasta digiboksista, että miten kävi ja raportoin tänne, että tuleeko ruusuja vai risuja kanavan toiminnasta. Kiitoksia kanavalle kuitenkin siitä, että ovat näyttämässä näitä elokuvia!

      Ja jos joku ei tykkää katsoa lopputekstejä, niin vaihtakoon kanavaa.

      • TV5, miksi?

        Nyt elokuva alkoi ajoissa!!

        Mutta lopputekstit katkaistiin taas ja jopa ennen näyttelijöiden nimilistaa, just just ehti nähdä tekstin Casting. Ja sitten alkoi tulla mainoksia heidän tulevasta ohjelmista...


    • navaton luupuri

      TV5 säästää videonauhureitaan ajamalla mainokset ohjelmien päälle käyttämättä nauhuria pausella ja painamalla STOPia heti lopputekstien alettua.
      Miksihän muuten lopputekstit edes tehdään, kun ne kuitenkin jätetään näyttämättä.

      http://www.tv5.fi/FAQ
      Miksi TV5 ei näytä elokuvien lopputekstejä kokonaan?
      Kaupalliset tv-kanavat ympäri maailmaa eivät useimmiten näytä elokuvien lopputekstejä kokonaan. TV5 on kansainväliseen tyyliin valinnut saman linjan.
      Minuuttikohtaisten katsojamäärien perusteella hyvin harva katsoo elokuvien lopputekstit. Sama ilmiö on havaittavissa elokuvateattereissa, kun moni katsoja poistuu elokuvasalista heti kun lopputekstit alkavat.
      Ymmärrämme, että suuri elokuvien ystävä jää tässä hieman paitsioon ja pahoittelemme sitä. Lisätietoa elokuvista on kuitenkin helposti saatavilla muun muassa internetissä.

      • Edes nimilista

        Näyttäisivät edes näyttelijöiden nimilistan, edes 20 sekuntia.

        Elokuvaelämys katkeaa TV5:llä aika tylysti kovaäänisiin ja levottomiin mainoksiin (tilulilii). Jossain rauhallisemmassa elokuvassa lopussa ollut mukava tunnelma häviää ja tilalle tulee ärtymys. Siksi en enää katso ainakaan draamaelokuvia tv5:ltä... mieluummin lataan ne netistä tai olen katsomatta.


      • Aloin ladata
        Edes nimilista kirjoitti:

        Näyttäisivät edes näyttelijöiden nimilistan, edes 20 sekuntia.

        Elokuvaelämys katkeaa TV5:llä aika tylysti kovaäänisiin ja levottomiin mainoksiin (tilulilii). Jossain rauhallisemmassa elokuvassa lopussa ollut mukava tunnelma häviää ja tilalle tulee ärtymys. Siksi en enää katso ainakaan draamaelokuvia tv5:ltä... mieluummin lataan ne netistä tai olen katsomatta.

        Juuri tuon takia aloin ladata netistä elokuvia... Jos saa ne elokuvan tiedot ja näyttelijöiden nimet netistä, niin vain vähän isommalla vaivalla saa koko elokuvatkin suomenkielisine tekstityksineen. :-)

        (en lataa säästääkseni rahaa, joten kukaan ei menetä mitään, korkeintaan mainostajat menettävät katsojia kun en katso kaikkia mainoskatkoja...)


      • Anonyymi

        Myös elokuvan lopputekstien aikana kuuluva musiikki on tärkeä osa itse elokuvaa. Törkeää katkaista kesken lopputekstien. Elokuva jää puolitiehen ilman lopputietoja. Pitääkö elokuvan katsottua rynnätä tietokoneella ja etsiä tekijöiden tiedot! Kaikki eivät VIELÄ edelleenkään omista älypuhelimia eivätkä edes tietokonetta. HÄVETKÄÄ TV5 ja muut samansorttiset kanavat!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe