Olen tulossa muutamaksi kuukaudeksi lomailemaan Floridaan, Palm Beachin alueelle. Ajatuksena myohemmin asettua sinne pysyvammin. Olisi kiva tutustua alueella asuviin tai lomaileviin suomalaisiin ja saada uusia ystavia mm. harrastuksiin ja muutenkin. Olen kolmekymppinen nuori nainen, harrastan paljon urheilua ja olen iloinen ja sosiaalinen luonteeltani. Kaikki kivat ja luotettavat tuttavuudet ovat tervetulleita ikaan ja sukupuoleen katsomatta! :)
Floridan suomalaiset: Uusia ystavia haussa!
star
3
254
Vastaukset
- No problemo
Suuntaa Lake Worthin kaupunkiin, jossa sijaitsee kenties eniten suomalaistaustaisia henkilöitä Yhdysvalloissa.
- kimmo p
Kun saadaan asunto floridasta, tervetuloa vierailemaan.
Voi olla, että loppu vuodesta käydään katsomassa asunnot, jotka valitsemme, tuon asunnonvälittäjän kanssa. - kimmo p
otetko mihin päin floridaa ajatellut muuttavasi?
Okt vai kerrostalo asunto?
Ihan edullisesti asuntoja tarjolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813117
- 751271
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1621163Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.309925- 43829
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124815Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78815- 91783