Olen tulossa muutamaksi kuukaudeksi lomailemaan Floridaan, Palm Beachin alueelle. Ajatuksena myohemmin asettua sinne pysyvammin. Olisi kiva tutustua alueella asuviin tai lomaileviin suomalaisiin ja saada uusia ystavia mm. harrastuksiin ja muutenkin. Olen kolmekymppinen nuori nainen, harrastan paljon urheilua ja olen iloinen ja sosiaalinen luonteeltani. Kaikki kivat ja luotettavat tuttavuudet ovat tervetulleita ikaan ja sukupuoleen katsomatta! :)
Floridan suomalaiset: Uusia ystavia haussa!
star
3
231
Vastaukset
- No problemo
Suuntaa Lake Worthin kaupunkiin, jossa sijaitsee kenties eniten suomalaistaustaisia henkilöitä Yhdysvalloissa.
- kimmo p
Kun saadaan asunto floridasta, tervetuloa vierailemaan.
Voi olla, että loppu vuodesta käydään katsomassa asunnot, jotka valitsemme, tuon asunnonvälittäjän kanssa. - kimmo p
otetko mihin päin floridaa ajatellut muuttavasi?
Okt vai kerrostalo asunto?
Ihan edullisesti asuntoja tarjolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428