Olen tulossa muutamaksi kuukaudeksi lomailemaan Floridaan, Palm Beachin alueelle. Ajatuksena myohemmin asettua sinne pysyvammin. Olisi kiva tutustua alueella asuviin tai lomaileviin suomalaisiin ja saada uusia ystavia mm. harrastuksiin ja muutenkin. Olen kolmekymppinen nuori nainen, harrastan paljon urheilua ja olen iloinen ja sosiaalinen luonteeltani. Kaikki kivat ja luotettavat tuttavuudet ovat tervetulleita ikaan ja sukupuoleen katsomatta! :)
Floridan suomalaiset: Uusia ystavia haussa!
star
3
242
Vastaukset
- No problemo
Suuntaa Lake Worthin kaupunkiin, jossa sijaitsee kenties eniten suomalaistaustaisia henkilöitä Yhdysvalloissa.
- kimmo p
Kun saadaan asunto floridasta, tervetuloa vierailemaan.
Voi olla, että loppu vuodesta käydään katsomassa asunnot, jotka valitsemme, tuon asunnonvälittäjän kanssa. - kimmo p
otetko mihin päin floridaa ajatellut muuttavasi?
Okt vai kerrostalo asunto?
Ihan edullisesti asuntoja tarjolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161