Vuosi 2012 meni enemmän tai vähemmän juopottelun piikkiin. Nyt olen ollut 2.5 kk raittiina ja olo euforinen. Mieliala välillä todella korkealla ja alkaa pikku hiljaa jaksaa kiinnostua muustakin, kuin viinan miettimisestä puhumattakaan juomisesta. Lääkityksenikin tuntuu olevan kohdallaan. Paitsi, että uneeni vaikuttava lääke vaihdettiin juuri ja nyt olen valvonut kolme yötä. Kauankohan tämä hyvä meininki kestää? Asialliset kommentit kiitos!
2.5 kk => euforinen olo
3
239
Vastaukset
- ...
Oletettavasti paljon riippuu lääkityksestä.
Noin periaatteessa olet tavallaan korvannut alkoholia lääkkeillä, pitäisi oppia elämään ilman niitä joskus. Toisaalta, jos on hyvä olo, mitä sitä valittamaan, yleensä kaikki valittaa pahasta olosta. Tuosta unilääkeasiasta pitää sun puhua lääkärille, liekö lääke sopiva, vaiko annostus väärä, sen tietää lääkäri, sitten kun tietää.
Noin mainiten, sun tämänhetkinen olo voi johtua ihan unen puutteestakin. Kun valvoo liikaa, olo on melkein kuin kännissä olisi. Unilääkkeeni vaihdettiin kolme päivää sitten, joten tämä olo johtunee muusta. Kun on jatkunut jo parisen viikkoa. Toki mielialalääkityksellä on osansa asiaan.
- Nuori lääkäri
Älä huoli, pian juot taas. Sopiva annos on 17 olutta per päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905509Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553657Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011917- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363