Onko perheenne kärsinyt sosiaalisesta mediasta? Onko naisten ja äitien valitus ns.kiireestä kohtuullista? Onko kotityöt jääneet hoitamatta facebookin/muun turhan ns.kiireellisen asian takia?
Minkälaisia tekosyitä teidän vaimot/puolisot ovat keksineet siivottomalle kodille?
9
210
Vastaukset
- Se vieras mies
Vieraiden ukkojen kans ne chattaa ja kulkee panemassa.
En voi ymmärtää koko naamakirjaa. Miksi niitä "kavereita" pitää kahmia? - asdgasgdas
Ei. Fiksut vaimot osaa käyttää fb:tä ilman, että siellä pitää pettää tjms.
Normaali yhteydenpitoväline se on.- Karua mutta totta
No ei ne "naamassa" petä. Chatista ettii munaa, sopii treffit ja pentu viedään Hoploppiin tai hoitoon, kun kuljetaan nussimassa vierasta äijjää;)
Facebookin rooli on se tässä näytelmässä, että facessa vertaillaan "elämiä" ja siksi jankitaan lapsia, velkaa ym.
Siis terve ihminenhän ei ole koko naamakurjassa. Itsetunto kun on kunnossa, ei tarvi olla kontrolloitavissa eikä esittämässä mitään. Eikä altistu sosiaalisille paineille ja sylliisty kotisleikkikokeiluun jonkun munattoman kanssa :)
- todellakin.
Vaimolla ei naamakirjaa ja itsekään en sitä juuri käytä. Kerran pari päivässä käyn vilahtamassa siellä katsomassa onko joku kirjottanut chattiin mulle.
Kotityöt ei siis jää sen vuoksi tekemättä. Eikä muitakaan kiireellisiä asioita juuri ole sen esteeksi.
Lähinnä jos väsyttää sairaana, niin jätetään seuraavaan päivään sotkut. Mutta se onnistuu vain viikonloppuina, koska viikolla meillä käy perhepäivähoitaja ja koti pitää olla aamuisin siisti.
Meillä ei tekosyitä tarvita. Olemme molemmat siistejä (varsinkin minä, mies) ja tykkäämme puhtaasta kodista.- Peukkua persieen
Et käytä facea juurikaan, ja pari kerta päivässä käyt siellä?
Hanki elämä ja puhelin, niin sulle soitetaan ne tärkeät asiat.
- Vai onko sulla oikeita ystäviä, vai ainoastaan ne kilpailijat ja kaltaisesi kontrollifriikit. - Oletko niitä jotka käy kesälomallakin työpaikalla kyttäilemässä, ettei mistään jää "paitsi"?
Millään turhalla Facebook-pastanjauhannalla ei väliä!
Facebook on varmaan hyvä asia maailmalla, mutta suomalaisilla peukuttajilla se on huono. - todellakin.
Peukkua persieen kirjoitti:
Et käytä facea juurikaan, ja pari kerta päivässä käyt siellä?
Hanki elämä ja puhelin, niin sulle soitetaan ne tärkeät asiat.
- Vai onko sulla oikeita ystäviä, vai ainoastaan ne kilpailijat ja kaltaisesi kontrollifriikit. - Oletko niitä jotka käy kesälomallakin työpaikalla kyttäilemässä, ettei mistään jää "paitsi"?
Millään turhalla Facebook-pastanjauhannalla ei väliä!
Facebook on varmaan hyvä asia maailmalla, mutta suomalaisilla peukuttajilla se on huono."Et käytä facea juurikaan, ja pari kerta päivässä käyt siellä?"
- Totta. Käyn aamuisin samalla, kun katson sähköpostin. Aikaa siihen kuluu normaalisti noin 10 sekuntia.
"Hanki elämä ja puhelin, niin sulle soitetaan ne tärkeät asiat."
- Molemmat minulla on. Tärkeitä puheluita tulee harvoin. Kuulumisia ja muuta löpinää kirjoittelen facebookin chatissa sellaisten tuttujen kanssa, joille en soittele. Sen takia minulla on profiili naamakirjaan.
"Vai onko sulla oikeita ystäviä, vai ainoastaan ne kilpailijat ja kaltaisesi kontrollifriikit"
- On muutamia ystäviä ja enempi kavereita. Kilpailua en harrasta enkä ole nähnyt tuttavienkaan niin toimivan. Oikein arvasit: Olen kontrollifriikki tietyissä asioissa. Olen järjestelmällinen ja tarkka mm. kodin siisteyden suhteen.
"Oletko niitä jotka käy kesälomallakin työpaikalla kyttäilemässä, ettei mistään jää "paitsi"?"
- Työpaikan oven sulkiessani en mieti yhtään työasiaa, oli sitten arki tai loma. En siis ole "niitä".
"Millään turhalla Facebook-pastanjauhannalla ei väliä!"
- On väliä. - Epäilen puutarhatontuksi
todellakin. kirjoitti:
"Et käytä facea juurikaan, ja pari kerta päivässä käyt siellä?"
- Totta. Käyn aamuisin samalla, kun katson sähköpostin. Aikaa siihen kuluu normaalisti noin 10 sekuntia.
"Hanki elämä ja puhelin, niin sulle soitetaan ne tärkeät asiat."
- Molemmat minulla on. Tärkeitä puheluita tulee harvoin. Kuulumisia ja muuta löpinää kirjoittelen facebookin chatissa sellaisten tuttujen kanssa, joille en soittele. Sen takia minulla on profiili naamakirjaan.
"Vai onko sulla oikeita ystäviä, vai ainoastaan ne kilpailijat ja kaltaisesi kontrollifriikit"
- On muutamia ystäviä ja enempi kavereita. Kilpailua en harrasta enkä ole nähnyt tuttavienkaan niin toimivan. Oikein arvasit: Olen kontrollifriikki tietyissä asioissa. Olen järjestelmällinen ja tarkka mm. kodin siisteyden suhteen.
"Oletko niitä jotka käy kesälomallakin työpaikalla kyttäilemässä, ettei mistään jää "paitsi"?"
- Työpaikan oven sulkiessani en mieti yhtään työasiaa, oli sitten arki tai loma. En siis ole "niitä".
"Millään turhalla Facebook-pastanjauhannalla ei väliä!"
- On väliä.Hullu sinä oot. Pituutesi ja painosi, peniksesi pituus, mikä auto?
- hulluksi haukuttu
Epäilen puutarhatontuksi kirjoitti:
Hullu sinä oot. Pituutesi ja painosi, peniksesi pituus, mikä auto?
riittääkö tähän hätään pelkkä penikseni pituus? se on 17 cm juhlakunnossa.
- Mee terapiaan
hulluksi haukuttu kirjoitti:
riittääkö tähän hätään pelkkä penikseni pituus? se on 17 cm juhlakunnossa.
Älä jauha pascaa. Sulla on alle normi 12cm suomikulli ?
Myönnä!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793