Ehdottakaa lahjaa 70 vuotta täyttävälle papalleni.. en siis keksi mitään! Hinta saa olla korkeintaan n.40 euroa. Ei lue kirjoja, käy joskus kalalla, ei metsästä. Ei urheile. Mietin cd-soitinta koska se heiltä puuttuu.. mutta muita ehdotuksia otetaan kiitos mielellään vastaan.
lahja 70-v
pulma
2
838
Vastaukset
- tarja
kasettikirjat?Joku hyvä,vanha tarina...Tuntematon sotilas tms...
- turyi
kuule, anna sille papalles lahjaks cd- soitin, tai vaikka runo........... tai jos haluut, niiin tietokona, mut se on liian kallis.... sori en keksi mitään muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951782
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2371667- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849