elikkäs... meillä on 1,5 v leikattu uros maatiais kissa..joka huutaa yöt päivät, oli se sitten sisällä tai ulkona... jos sisällä niin ei itse saa nukuttua ja hermot menee, jos pihallla niin naapurit valittaa..mitä tehdä?? kaikkee on kai kokeiltu... ilmeisesti elukka on vaan niin tyhmä kun ei tajua.. ei viittis tervettä kattia lopettaakaan eikä tällaista kisua kukaan huoli. ehdotuksia!
Naukuva kissa!
9
774
Vastaukset
- Onko?
Kissa voi olla kuuro. Onko sitä käytetty lääkärissä muuten, ettei ole kipeä ja siksi huutaa?
- anaaz
ei se kuuro ole. eikä mitenkään sairas. juoksentelee vaan häntäpystyssä ja huutaa...
- Nani
Mitäköhän tarkottaa yöt päivät. Mulla kanssa kolli huutaa aika paljon, mutta kyllä sekin sentään nukkuu. Enpä usko, että naukuminen on pätevä syy lopettamiselle, vaikka hermot kuinka ois menossa... Tyhmyydestä tuskin eläimen kohdalla on kysymys. Suosittelisin lääkärillä käyttämistä, jos kissan käytös todella on jotenkin normaalista poikkeavaa. varsinkin jos se ei aina ole huutanut yhtä paljon...
- anaaz
joo kyllä se päivällä pari tuntia nukkuu... yöt sitten huutaa. laitoin leheteen ilmoituksen kissasta jos vaikka joku huolis.. muuten kissa lihoiks =o
- hannah
anaaz kirjoitti:
joo kyllä se päivällä pari tuntia nukkuu... yöt sitten huutaa. laitoin leheteen ilmoituksen kissasta jos vaikka joku huolis.. muuten kissa lihoiks =o
eipä taida kissasi sulle paljoa merkitä jos "lihoiksi" pistäisit tosta vaan!! meilläkin huudetaan aamusta aikasin mutta rauhotutaan kun päästään ulkona käymään..teen mitä tarvisee että kissani ovat onnellisia!!!! ehkäpä kissasi huutaa koska ei ole onnellinen.
- holppa
Onko se leikattu?
- anaaz
on. noin vuosi sitten...
- mammu
Osta sille kissan parfyymiä nimeltään parfume de catniin rauhoittuu
- LDV
Meillä kisu rauhoittuu sillä, että sitä leikittää/juoksuttaa 30min - 1½h lelulla (hiirellä, narulla, pallolla tms.)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801931- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54701