Vapaus maistui paremmalta kuin äitiys, nyt lapsensa hylännyt on katkeroitunut iän myöstä. Niin makaa kuin petaa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288529628789.html
Satu Silvo hylkäsi lapsensa
8
574
Vastaukset
- rity1
Jos oisit lukenut koko jutun, tietäisit....välit lapsiin ovat taas kunnossa ja hyvin menee.
Sellaista elämä on...välillä on tehtävä vaikeitakin ratkaisuja.- .......
Ei todellakaan hylännyt. Lapset vaan jäivät eron jälkeen isälleen. Miksi pitää AINA olla ilkeä????
- Turhis martta
Jarkky huora, makaa kuka antaa, siis ei hyva nayttelija, saanut kaikki roolinsa perseen kautta, turhis akka, hevosen kokoinen huh.......
- okkigaam
Sadulla alkoi vauhti vuodet ja uuden elämän suunnan etsiminen. Jonka sitten löysi.
Lapset olivat Heikillä eivätkä missään heitteillä. Heillä oli vakaammat ja turvallisemmat olot. Vakituinen koti.
Niinä vuosina Satu kulki asunnosta asuntoon, siis vuokralla, ennenkun vakiintui sen "tuomarin" kanssa.
Murrosikä on kaikille vanhemmille koettelemusten aikaa.
Mielestäni Satu ja Kristiina Halkola kuuluvat siihen kastiin jotka oli nuorena - hepsankeikkoja- kunnes järkiintyivät. Kasvoivat henkisesti aikuiseksi ja hoitavat leiviskänsä niin kotona kuin teatterissa kunnolla.
Sen / tämän verran tunnen kumpaakin.
maagikko - tiedän asian
Ei äidin hylkäämistä unohda koskaan. Se koskee aina, vaikka muuta vannoisi.
- ei hyvä näyttelijä
Se oli varmaan tärkeämpää juosta ukkojen perässä avioeron jälkeen kutsuen sitä itsensä etsimiseksi ja sitten harmitti, kun joogatuntikin piti lopettaa aamuisn ,kun koululintsarityttöä piti viedä kouluun.
Tuo silvo on aina ollu tommosen sutturan oloinen, joka yrittää aina olla femme fatalen näkönen -tosiaan, hevosen kokonen nauta. - Between
Äiti teki sen minkä halusi.
Tytär teki sen minkä halusi.
Eli kumpainen sai mitä ITSE halusi. Jokainen meistä hakee itse tiensä ja lopulta muokkaa itse oman kohtalonsa. Omien vanhempien ohjaus loppuu ennen pitkää ja kohtalo on omissa käsissä. Ja joskus lapset eivät vain enää tottele. - JKP0
N IINKKÖ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822