Onko normaalia että n.10 viikkoinen tyttöpentu yrittää imeä 1 vuotiaan uroskissan nisiä? Tiedän että 12 viikkoa on luovutusikä, mutta tämä entinen omistaja ei voinut enää pitää pentujaan. Tulevat kyllä muuten tosi hyvin toimeen. Tämä isompi kissa on se suojelevampi tätä pientä kohtaan.
Pentu ja tyäskasvuinen kissa
2
128
Vastaukset
- Deuce3
Normaalia ja normaalia.. Tavallaan kyllä koska pentu on vieroitettu liian aikaisin mutta eihän tuo toki suotavaa ole. Saatat saada käsiisi käytöshäiriöisen pikku riiviön, onnea.
- Enemmän normaalia
Meillä kävi samoin oman pennun kanssa. Luovutus oli liian aikaisin ihan samoista pitovaikeussyistä. Mutta: on normaalia, se on vain pennun tapa hakea turvaa isommasta. Ehkä tavallaan jopa etsiä emokorviketta.
Välttämättä jokainen 10vk:sena luovutettu pentu ei ole käytöshäiriöinen. On varmasti totta että jotain eriskummallista käytöstä on huomattavissa vanhempana, mutta ainakin meidän pennun eroimeminen on vähentynty iän myötä (nyt 7kk).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808236
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264438- 504048
- 503175
- 513086
- 502840
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262506- 312009
- 291986
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381923