Onko normaalia että n.10 viikkoinen tyttöpentu yrittää imeä 1 vuotiaan uroskissan nisiä? Tiedän että 12 viikkoa on luovutusikä, mutta tämä entinen omistaja ei voinut enää pitää pentujaan. Tulevat kyllä muuten tosi hyvin toimeen. Tämä isompi kissa on se suojelevampi tätä pientä kohtaan.
Pentu ja tyäskasvuinen kissa
2
131
Vastaukset
- Deuce3
Normaalia ja normaalia.. Tavallaan kyllä koska pentu on vieroitettu liian aikaisin mutta eihän tuo toki suotavaa ole. Saatat saada käsiisi käytöshäiriöisen pikku riiviön, onnea.
- Enemmän normaalia
Meillä kävi samoin oman pennun kanssa. Luovutus oli liian aikaisin ihan samoista pitovaikeussyistä. Mutta: on normaalia, se on vain pennun tapa hakea turvaa isommasta. Ehkä tavallaan jopa etsiä emokorviketta.
Välttämättä jokainen 10vk:sena luovutettu pentu ei ole käytöshäiriöinen. On varmasti totta että jotain eriskummallista käytöstä on huomattavissa vanhempana, mutta ainakin meidän pennun eroimeminen on vähentynty iän myötä (nyt 7kk).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu756032Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275597Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213148- 1832654
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2692586- 202263
- 1041619
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3801509- 751353
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171236