Ikävä..

napapiirinsankari.

Haluan toivottaa minun söpöliinille rauhallisia unia ja oman kullan kuvia..sitten kun menet peiton alle :) Ajattele kevättä ja kesää ja laske lampaita..En oikein tahdo uskoa todeksi, että olenko löytänyt noin ihanan ihmisen..no kuka tietää..

28

8673

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää-

yötä napataari.

• Ounasjoki

Oletko sä nyt jotenkin sopinut sen kohteesi kanssa, että käytät tätä nimimerkkiä? Vai mistä uskot hänen tunnistavan sut?

Anna nyt kunnon tunnisteita, jookosta pliis....!

• Jukka Poikaa

"Erikoisomistus mun spesiaalille, hei söpöliini..."

• Olen sun <3

Mä olen sanaton, oletko se sinä?

• feikkaaja

Well, no jos olet löytänyt nuin ihanan immeisen, niin miksi et hänelle sitä suoraan sano??????? Ei sulla ketään ole hähä.

• älä katoa

Näitä ajattelen myös. se on kai testattu nyt, että tunne ei katoa ihan helposti meidän väliltä. Uskon sen jo.

• Omalle

sankarille, samoin hyviä unia ja oman kullan kuvia sitten kun menet, aattelin katella vähän aikaa tv:tä ja sitten nukkumaan, jaksaa aamusella nousta..oot rakas ;)

• napapiirinsankari.

Samoin kattelen kohta tv:tä..toki taas jouduin yhden juoman aukaisemaan. Mutta raitistun heti huomenna. Kai tiiät, etten yleensä ota..tilanteen niin tuntuessa otan useammin eli nyt :) Ja älä huoli, ajattelin sinut vielä saalistaa omaksi ;D Halauksia..

• napapiirinsankari.

Vielä on joitain kysymysmerkkejä omassa päässä, jotka varmasti selviää aikanaan jossain muualla kuin täällä netissä.

• sankari.
        napapiirinsankari. kirjoitti:

Samoin kattelen kohta tv:tä..toki taas jouduin yhden juoman aukaisemaan. Mutta raitistun heti huomenna. Kai tiiät, etten yleensä ota..tilanteen niin tuntuessa otan useammin eli nyt :) Ja älä huoli, ajattelin sinut vielä saalistaa omaksi ;D Halauksia..

raitistuin jo, juoma loppui.

• kerro vielä

Vielä on joitain kysymysmerkkejä omassa päässä, jotka varmasti selviää aikanaan jossain muualla kuin täällä netissä.

mitä silloin syksyllä tapahtui, joka antoi sysäyksen tunteiden vahvistumiselle?

• villi arvaus

oletko ajatellut häntä 18 kk ap?

• napapiirinsankari.
        kerro vielä kirjoitti:

mitä silloin syksyllä tapahtui, joka antoi sysäyksen tunteiden vahvistumiselle?

kertoilen niitä juttuja vain söpöliinille, en koko kansalle :)

• napapiirinsankari.
        villi arvaus kirjoitti:

oletko ajatellut häntä 18 kk ap?

enpäs ole laskenut kuukausia, mutta useampia niitä on.

• Toivottavasti ollaan

toisillemme ne oikeat, kuten laitoin aiemmin minulla on pieni, hento aavistus (toivottavasti) sinusta, mutta eihän ikinä voi tietää, mutta kysymyksiä niitä on minullakin, kerro minusta jotain pientä.

• villi arvaus

enpäs ole laskenut kuukausia, mutta useampia niitä on.

minä olen,on sen verran merkille pantava mies kyseessä.hyvää yötä hänelle.

• Olen sun <3

kertoilen niitä juttuja vain söpöliinille, en koko kansalle :)

Sitä odotan :) Tiedät mun tunteet

• Et vastannut

kysymykseeni ja muutenkin nyt tuntuu taas siltä että kirjoittelen ihan väärälle ihmiselle joten antaa olla. Hyvää yötä kuka ikinä oletkaan.

• Tässä oikea...

Oikein ihanaa iltaa ja söpöjä unia kun meet unijukkaa katsomaan. Muista että se heittää santaa silmiisi, älä hiero niitä ennenkö aamulla pesulla.
      Love u:)

• kristallipallon tarv

Riittää sankarilla vientiä ;).

• joo-o

Milloin näit hänet viimeksi ?

• kristallipallon tarv
        joo-o kirjoitti:

Milloin näit hänet viimeksi ?

Vastatako vaiko eikö, kas siinä pulma...

Painiskelen jälleen itseni kanssa. Aika rajua on ollut huomata, ettei olekaan sellainen, jollaiseksi on itsensä kuvitellut. Ulkoistin jo itseni täältä ja yleensä jos jotakin tosissani päätän, se päätös myös pitää. Mutta kuinkas kävikään?

No vastaan sitten: joulunalusviikolla.

• 13+11

Nimimerkki napapiirinsankari:Viesteistä päätellen olet mies,vai? No mutta, noi sun viestit kuulostaa liiankin tutuilta. Kirjoitit tossa että "Tunteet alkoi vahvistumaan syksyllä, kuten varmaan huomasit." Missähän mä oisin voinu huomata,kenties jossain weekend party tapahtumassa syyskuun puolivälissä. Ja oliko se juuri viime syksyä eli 2012? Ja kyllä,kyllä huomasin tunteet :) Ja mähän sanoin sulle olevani ihastunut suhun,kuulostaako tutulta? Kyllä me molemmat huomattiin miten me katsottiin toisiamme ja hymyilimme :)

• napapiirinsankari.

Hyvää yötä sullekki hassu henkilö, kuka sitten oletkin. :)

• 13+11

Hyvää yötä sullekki hassu henkilö, kuka sitten oletkin. :)

Napapiirinsankari,minuako tolla tarkoitit että olen hassu henkilö :) No kiitos kohteliaisuudesta,onneks olen huumori-ihmisiä :) No mutta joo,anna enenmmän vinkkejä itsestäsi. Esim. Missäpäin Suomea asut?

• some girl

Mun on aivan pakko nyt kysyä napapiirinsankarilta,että millähän kirjaimella mahtaa tyttösi nimi alkaa.. ? toivon,että vastaat tähän :) alkukirjain ei paljasta liikaa,mutta auttaa tunnistamaan..

• Anonyymi

Jhjvvhchccc

• Anonyymi

Haluaisin omia tämän ja ajatella että se on mieheltä, josta pidän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1028
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      801
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      744
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe