Mokasin

p*ska

Ainoa, jota kohtaan olen tuntenut jotakin suurempaa ja menin pilaamaan välimme, koska säikähdin omia tunteitani. Todella paha mieli. Ei tätä enää korjata. Pitkään olemme olleet jumissa toisiimme ja nyt olisi ollut minun vuoroni kertoa, että tykkään paljon. Päässä löi oikosulku ja ilmoitin etten halua mitään. Ikävä.

41

4005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhuminen auttaa

      Puhumalla pystyy korjaamaan. Ota häneen yhteyttä ja alatte rauhassa selvittelemään tilannetta. Jos hän on sinusta kiinnostunut ja ymmärtäväinen ihminen niin varmasti saatte välinne kuntoon.

    • kliklik

      Sorry en todellakaan tahdo nauraa tilanteellesi mutta toi on jo tragikoomista kun päässä löy tyhjää ja suusta tulee täysin päinvastaista mitä oikeasti haluaisi sanoa!

      Tsemppiä kuitenkin, toivotaan että saat korjatuksi tilanteen! :)

    • usko siihen

      Luota siihen että ihmiset ovat ymmärtäväisiä. Varsinkin ihastuneet.

    • bbtrgt

      Tuskinpa vielä on myöhäistä korjata tilannetta jos toinen on myös kiinnostunut! Laita vaikka tekstiviesti missä pyydät anteeksi ja selität tilanteen ja kysyt voisitteko vielä puhua. Mitään ei saa jos ei yritä ;)

      Meneekö tuo naiselle vai miehelle?

      • p*ska

        Naiselta miehelle. Tilannetta ei voi enää korjata. Harmi.


      • tiedän.
        p*ska kirjoitti:

        Naiselta miehelle. Tilannetta ei voi enää korjata. Harmi.

        Olet väärässä.


      • liian ankara
        p*ska kirjoitti:

        Naiselta miehelle. Tilannetta ei voi enää korjata. Harmi.

        Jospa jutteleminen auttaisi. Toivotaan että törmäätte jossain.

        Älä ole noin ankara itsellesi.


    • 351u

      Molemmille miehelle ja sen vaimolle.

    • zorro

      Pää pystyyn, ap! "Jokainen päivä tuo uuden mahdollisuuden" on vanha ja kulunut klisee, mutta silti niin paikkansapitävä! Vain SINÄ voit vaikuttaa elämääsi.

      Nyt vaan menet ja otat miehesi. Ja asennetta peliin. En usko, että mitään korjaamatonta olisi voinut tapahtua. Kyllä miehet ymmärtävät, että naisilla on joskus hieman vaikeaa.

      • Anonyymi

        Ei kai se toisen miestä voi tuosta vaan ottaa, sairas Han tuo on!


    • M nainen jostain

      Ystävä hyvä! Ota yhteyttä! Ei se ota jos ei annakaan...Odotan itse että eräs mies (J) ottaa yhteyttä minuun vaikka sanoikin mitä sanoi tuossa 1 1/2 vuotta sitten kesällä...En vaan voi uhnohtaa, en pääse yli en ympäri.

      • Anonyymi

        Täältä astikko olet huutanut tuota samaa paskaa ja valhetta vuodesta 2013 alkaen, hirviö olet.


    • Koettu elämä

      Kuule, nyt vaan seuraavalla kerralla uusit keskustelun ja sanot rehellisesti ton minkä tännekin kirjoitit. Jos toisella on yhtään tunnetta myös pelissä, hän ymmärtää. Ehkä toisella on samoin nyt p*ska olo...

      Miehet on äärimmäisen ymmärtäväisiä näissä jutuissa ;)

    • mies täällä

      Ap, minulle kävi noin. Nainen johon olin ihastunut kielsi peloissaan tunteensa. Tiesin,että asia ei ole oikeasti niin. Meni muutama kuukausi hyvin vähillä yhteydenotoilla. Muutama tekstiviesti kuulumisista. Sitten hän pyysi tapaamista. Kertoi asian oikean laidan ja pyysi anteeksi, minä annoin ja saimme uuden alun. Vuosi nyt seurusteltu.

      • m.....

        voih, , kävisipä minulle nuin!
        Olen nainen ja jättänyt peloissani kertomatta syvät tunteeni :( jaksan uskoa, että tämä mies "odottaa" kunnes rohkenen kertoa...mutta samalla pelkään että hän löytää pian jotain muuta.... :( todella vaikea olla!


      • Anonyymi
        m..... kirjoitti:

        voih, , kävisipä minulle nuin!
        Olen nainen ja jättänyt peloissani kertomatta syvät tunteeni :( jaksan uskoa, että tämä mies "odottaa" kunnes rohkenen kertoa...mutta samalla pelkään että hän löytää pian jotain muuta.... :( todella vaikea olla!

        Hän on valmiiksi varattu ja niin myös tuo ruikuttaja ap


    • ei enää

      Ei kannata määräänsä pitempää toivoa, että toinen odottaa. Kyllä parin kuukauden päästä miehellekkin iskee sellainen fiilis, että tämä oli nyt tässä ja eteenpäin vaikka miten rakastas ja välittäs. Tulee meinaan sellainen olo, että ollaan varalla jos ei parempaa löydy. On tuoreita omakohtaisia kokemuksi, siis olen mies.

    • hermanfoeva

      En toivo enää mitään..mutta jos yhteyttä ottaisi, ainakin haluaisin jutella siitä mitä tapahtui.

    • selkiää kyllä

      Eikö nyt kannattaisi vaan tekstaa sille miehelle vaikka ihan niitä näitä. Sitten katsoa miten etenee. Miehenä voin sanoa ette miehet naisen lähentymistä heti torjumaan ala. Laita vaikka "olis kiva nähä taas joskus" tms, kyllä se siitä. Vai löysikö se mies jo toisen??

    • citizen x

      Otat puhelimen käteesi ja soitat tai lähetät viestin sille miehelle, niin homma on sillä selvä. Mitään et siinä menetä. Tapahtunut on hyvinkin vielä korjattavissa, usko pois!

    • My story

      Minä erehdyin kertomaan tunteistani naiselle joka halusi minut vain ystäväksi.
      En pystynyt olemaan kyseiselle naiselle pelkkä kaveri, joten minun oli pakko ottaa etäisyyttä häneen. Nyt alkaa tunteet jo haalistua, ja jos nainen nyt tulisi ja sanoisi että hänellä onkin tunteita minua kohtaan, en usko että aloittaisin seurustelemaan hänen kanssaan, liian pitkä aika jo kulunut siitä(6kk).
      Joten jos toimit nopeasti, kaikki on vielä mahdollista, mutta jos jäät miettimään asioita, saatat menettää hänet.

    • Onnistut kyllä! :)

      Et saa itellesi mielenrauhaa ellet selvitä asiaa!

      Vaikka se voimille ottaa ja vaatii rohkeutta että otat mieheen yhteyttä niin varmasti kannattaa, kävi miten kävi sitten.

      Jos miehellä on ees VÄHÄSEN fiiliksiä sua kohtaan niin AIVAN VARMASTI haluaa jutella kanssasi.

      Eikä ne tunteet laimene välttämättä puolessakaan vuodessa, tiedän kokemuksesta...

      • Anonyymi

        Samaa mieltä


    • Sofie

      Hei olisi kiva tietää miten aloittajalla kävi?
      Otitko häneen yhteyttä ja saitte asiat selviteltyä?

      Ja jos et ottanut yhteyttä niin miksi?

      Onnea joka tapauksessa! :D

    • elämävoittaa

      Tunnen naisen, joka käyttäytyi minua kohtaan juuri tuolla tavalla. Elättelin kuitenkin toiveita, josko hän vielä tuntisi jotain ja jäin odottelemaan. Mitään ei kuitenkaan kuulunut ja päätin että pakkohan se on sitte unohtaa. Jos hän olisi vielä ottanut yhteyttä ja kertonut tykkäävänsä, en olisi epäröinyt hetkeäkään. Vasta pari viime viikkoa on tuntunut paremmalta ja olen pystynyt jo pikkuhiljaa unohtamaan tuon naisen.

      Mut mun neuvo on, että nyt otat äkkiä yhteyttä siihen ihmiseen ennen kuin on liian myöhäistä.

    • 2. nainen?

      Löysikö mies toisen naisen vai mistä kiikastaa?

    • ap :)

      Huomasin tähän ketjuun tulleen lisää kommentteja.
      Tilanne on se, että tapailemme epäsäännöllisesti ja pakenemme. Mielestäni ahdistava tilanne, kun tietää toisen katseesta tunteet vaan kumpikaan rikottuina ihmisinä emme pysty niistä puhumaan.
      Luulen, että mies on se, jota olen elämäni vastaan kävellyt. Olen ollut häneen pitkään rakastunut ja luulen, että kyseessä alkaa olla rakastaminen. Kaikki hänen kanssaan tuntuu oikealta ja hyvältä. Lisäksi hän on juuri sellainen, joka sopisi omien piirteideni kanssa yksiin.
      Ehkä joskus tai sitten ei. Tiedän, että en koskaan unohda. Ensikohtaamisesta lähtien mies on saanut minulta jalat alta ja hänen sanojensa mukaan sama tapahtui hänelle.
      Toivon, että saisin joskus rakastaa avoimesti ja voisin rakentaa kyseisen ihmisen kanssa jotakin yhteistä.

      • a-loittajalle

        No mikä sua nyt sitten estää ottamasta yhteyttä mieheen?

        Jotenkin vähän sekavalta kirjoituksesi vaikuttaa, tiedätkänä nyt itsekään mitä haluat?

        Rakastat miestä ja hän sinua ja tuntuu hyvältä olla hänen kanssaan. Eli mikä siinä sitten mättää? Jos vapaita molemmat olette.

        Ota nyt jo hitto soikoon häneen yhteyttä!


      • Anonyymi
        a-loittajalle kirjoitti:

        No mikä sua nyt sitten estää ottamasta yhteyttä mieheen?

        Jotenkin vähän sekavalta kirjoituksesi vaikuttaa, tiedätkänä nyt itsekään mitä haluat?

        Rakastat miestä ja hän sinua ja tuntuu hyvältä olla hänen kanssaan. Eli mikä siinä sitten mättää? Jos vapaita molemmat olette.

        Ota nyt jo hitto soikoon häneen yhteyttä!

        Nää on näitä, kun toinen on jo tunnustanut tunteensa, niin jahdista on lähtenyt mielenkiinto. Kun jos pakit saanut hyväksyykin asian muitta mutkitta, ei jää vellomaan asiaan ja jatkaa elämäänsä, tulee pakkien antajalle helposti olo ettei ollutkaan niin haluttu kun toinen pääsi helposti yli. Sitten pohditaan konsteja saada hippaleikki uuteen alkuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on näitä, kun toinen on jo tunnustanut tunteensa, niin jahdista on lähtenyt mielenkiinto. Kun jos pakit saanut hyväksyykin asian muitta mutkitta, ei jää vellomaan asiaan ja jatkaa elämäänsä, tulee pakkien antajalle helposti olo ettei ollutkaan niin haluttu kun toinen pääsi helposti yli. Sitten pohditaan konsteja saada hippaleikki uuteen alkuun

        Vai olisiko niin ettei kyse ole mistään jahdista, vaan osapuolet saattavat olla 'eri tahtiin lämpiäviä ', eli toinen tarvitseekin enemmän aikaa tunteidensa käsittelyyn?
        Minulle kävi juurikin näin, että flirttinä alkanut työpaikkaihastus roihahtikin miehen osalta täyteen roihuun .
        Taisin oikeastaan säikähtää, vetäydyin itseeni asiaa mietiskelemään.
        Mies ilmeisesti koki itsensä torjutuksi ja luopui leikistä. Minä olisin vain tarvinnut hieman enemmän aikaa, hieman hitaampaa etenemistä, en ole kovinkaan kokenut näissä asioissa.
        No, kaikki on nyt ohi ennen kuin mitään oikeastaan pääsi alkamaankaan-
        Mielestäni syynä vain osapuolten eritahtisuus tai sitten mies on vain playeri eikä hänellä mitään tunteita ollutkaan minua kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai olisiko niin ettei kyse ole mistään jahdista, vaan osapuolet saattavat olla 'eri tahtiin lämpiäviä ', eli toinen tarvitseekin enemmän aikaa tunteidensa käsittelyyn?
        Minulle kävi juurikin näin, että flirttinä alkanut työpaikkaihastus roihahtikin miehen osalta täyteen roihuun .
        Taisin oikeastaan säikähtää, vetäydyin itseeni asiaa mietiskelemään.
        Mies ilmeisesti koki itsensä torjutuksi ja luopui leikistä. Minä olisin vain tarvinnut hieman enemmän aikaa, hieman hitaampaa etenemistä, en ole kovinkaan kokenut näissä asioissa.
        No, kaikki on nyt ohi ennen kuin mitään oikeastaan pääsi alkamaankaan-
        Mielestäni syynä vain osapuolten eritahtisuus tai sitten mies on vain playeri eikä hänellä mitään tunteita ollutkaan minua kohtaan.

        Mistä tiedät, että hän luopui leikistä? Voisiko olla, että hän on antanut sinulle aikaa ja odottaa yhteydenottoa sinulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että hän luopui leikistä? Voisiko olla, että hän on antanut sinulle aikaa ja odottaa yhteydenottoa sinulta?

        Vaiks siitä että aloitus on 2013 vuodelt, höynät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaiks siitä että aloitus on 2013 vuodelt, höynät.

        Minä kirjoitin tuon 18.41 viestin, ja tapaus on ihan kyllä tältä vuodelta.
        Sorry, olisi pitänyt kai lisätä että en -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että hän luopui leikistä? Voisiko olla, että hän on antanut sinulle aikaa ja odottaa yhteydenottoa sinulta?

        Tuskin, joskus harvoin kun satutaan töissä ohimennen kohtaamaan, on hän täysin välinpitämätön.
        Hän välttelee ja katsekontaktia ei edes halua. Tunnen itseni lähinnä tyhmäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin, joskus harvoin kun satutaan töissä ohimennen kohtaamaan, on hän täysin välinpitämätön.
        Hän välttelee ja katsekontaktia ei edes halua. Tunnen itseni lähinnä tyhmäksi.

        Vastaan vielä, koska niin samanlaisessa tilanteessa olen minäkin. Toivon etten antaisi hänelle välinpitämätöntä kuvaa, eikä hän tuntisi itseään tyhmäksi meidän tilanteesta johtuen. Katsekontaktia en edelleenkään välttele, mutta jollain lailla se on tullut varovaisemmaksi, ehkä molemmin puolin. Tarkoituksella olen ollut vähän vähemmin näkyvillä, koska olen halunnut antaa hänelle aikaa asioiden miettimiseen. Tunteita minulla on häntä kohtaan sen verran, etten ihan heti ole antamassa periksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan vielä, koska niin samanlaisessa tilanteessa olen minäkin. Toivon etten antaisi hänelle välinpitämätöntä kuvaa, eikä hän tuntisi itseään tyhmäksi meidän tilanteesta johtuen. Katsekontaktia en edelleenkään välttele, mutta jollain lailla se on tullut varovaisemmaksi, ehkä molemmin puolin. Tarkoituksella olen ollut vähän vähemmin näkyvillä, koska olen halunnut antaa hänelle aikaa asioiden miettimiseen. Tunteita minulla on häntä kohtaan sen verran, etten ihan heti ole antamassa periksi.

        ❤ toivottavasti asiat järjestyvät kohdallanne !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan vielä, koska niin samanlaisessa tilanteessa olen minäkin. Toivon etten antaisi hänelle välinpitämätöntä kuvaa, eikä hän tuntisi itseään tyhmäksi meidän tilanteesta johtuen. Katsekontaktia en edelleenkään välttele, mutta jollain lailla se on tullut varovaisemmaksi, ehkä molemmin puolin. Tarkoituksella olen ollut vähän vähemmin näkyvillä, koska olen halunnut antaa hänelle aikaa asioiden miettimiseen. Tunteita minulla on häntä kohtaan sen verran, etten ihan heti ole antamassa periksi.

        Meneekö n>n


    • Anonyymi

      Niin surkeaa kuin ,tai vaikoota se onkin...

      Niin minäkään en halua ennee mitteen.

      Poika kuoloo,sen tiedän.

      Minulle jiä vain hänen jälkikasvunsa ihailtavaksi,jos joskus heitä tapaan.

      Tämä tämmöinen on rentouttavvoo, voi ottoo olutta jos muutaman siiderinkin päiväkänniksi.

      Alköö hyvät miehet ihailko sellaista, joka ei synnytä ,vaikka mulla olisikin pitkä pinna ja hyvä huumorintaju.

    • Anonyymi

      Mulle kävi näin. Parisuhteessani meni huonosti. En saanut vaimoon mitään kontaktia yli vuoteen ja mikään ei auttanut. Olin altis ihastumiselle. Ihastuin töissä naiseen, ja voin vannoa, että vastapuoli oli myös ihastunut. Sitten otin asian puheeksi, niin ei uskaltanut myöntää. Ilmeisesti ei parisuhteeni häiritsi, eikä myöntänyt. Hänen käytös muuttui kylmäksi tämän jälkeen ja on sittemmin palautunut normaaliksi. Ehkä jotain siellä pinnan alla on, mutta ei myönnä.

      • Anonyymi

        Ehkä nainen ei halua avionrikkojaksi tai varaventtiiliksi kun sinulla liitossasi 'kuivempi kausi' meneillään?
        Mitä ihastuneempi nainen sinuun oli/on sitä vaikeammalta tilanne varmasti hänestä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä nainen ei halua avionrikkojaksi tai varaventtiiliksi kun sinulla liitossasi 'kuivempi kausi' meneillään?
        Mitä ihastuneempi nainen sinuun oli/on sitä vaikeammalta tilanne varmasti hänestä tuntuu.

        niin just, pitäkää ikävää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe