abc-ralli kouvola

toppahousu1

Löytyykö keltään mitään tietoa että missä nämä kaksi erikoiskoetta ajetaan?

27

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsoja1

      tietääkö ketään sulku-aikoja

    • 545468juy

      vaikka en tule koko ralliin ,niin löysin reitin 3 min,en kerro sitä ,mutta sulut voin antaa

      ek1 8.50-14.00
      ek2 9.30-16.00

      • Sulkuhenkilö

        JOS nuo sulkuajat pitävät paikkansa, niin EK:t ovat armeijan alueilla.


    • Mokke 2

      miten on mahdollista jos ensimmäinen auto lähtee 13.01 ja auto on 84. Normaalisti
      lähdetään minuutin välein.

    • katsoja1

      onkotietoo runkki paikoista

    • turboilija

      ek1 7,3km kohdalla oleva kiristyvä oikea yllättää monet
      ek2 3,7km kohdalla oleva tiukka vasen jonka jälkeen vielä tiukempi oikea ,toimii varmasti1

      • tietäjä

        Kiitos G -mies!


    • simo

      miten on,kerkeekö kartan ostolla ajaa ek:t läpi vai meneekö sulkuun jo 11.30?

    • katsoja1

      ei kerkee kärki autot nuotittaa 8.30-11.30

    • toppahaalari
      • Katselija

        Kiitos. Vihdoinkin luotettavaa tietoa, eikä vain hevosmiesten tietotoimiston muka "tietoa".


    • Kausi alkaa ja huomenna julkaisen reitin tällä.
      Ei muutakuin hyvää rallia kaikille lauantaina.

      • Ek1: Haukisaarentie, Hermusentie
        Ek2: Elomäentie


      • alkuasukas4
        reittimestari kirjoitti:

        Ek1: Haukisaarentie, Hermusentie
        Ek2: Elomäentie

        Kiitos hevosmiesten tietotoimisto. Eipä täsmää alkukaan ilmoitettujen EK pituuksien kanssa.


      • alkuasukas4 kirjoitti:

        Kiitos hevosmiesten tietotoimisto. Eipä täsmää alkukaan ilmoitettujen EK pituuksien kanssa.

        ek1 lähtö: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=40000&text=ek1 lähtö&srs=EPSG:3067&y=6772762&x=503943&lang=fi

        ek1 maali: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=40000&text=ek1 maali&srs=EPSG:3067&y=6767078&x=512947&lang=fi

        Ek2 lähtö: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=40000&text=ek2 lähtö&srs=EPSG:3067&y=6777906&x=515677&lang=fi

        Ek2 maali: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=40000&text=ek2 maali&srs=EPSG:3067&y=6773292&x=508943&lang=fi


        mittaappas matkat uudestaan.. ;)


    • pilkkihaalari1

      joo eihän tää suoli24 oo kun törkyä täys!!

    • paikallinen ajaja

      nyt reitti ajettu,tosin pimeässä,mutta paikka löydettiin ,jaan sen tänne,koska nosto apua kaivataan.

      EK1/ todelle loivalta näyttävä mutka,mutta todellisuudessa erittäin tiukka,ajettiin paikka moneen kertaan ja päätettiin, että tähän tullaan.

      PAIKKA SIJAITSEE NOIN 3-4 KM LÄHÖSTÄ,tarkaa kilometri lukemaa en tiedä,koska lähdön paikkaa en tiedä.

      • HillitönKurviPerkele

        Hahaa pellet, paras paikkahan tuo ek2 missä kaatui kouvolan sm rallissa 12 autoa mm:mika salo, tiukka oikea!!!


      • Kulli Olli radström
        HillitönKurviPerkele kirjoitti:

        Hahaa pellet, paras paikkahan tuo ek2 missä kaatui kouvolan sm rallissa 12 autoa mm:mika salo, tiukka oikea!!!

        Juu,sinne vaan kaikki...


      • sproot1
        HillitönKurviPerkele kirjoitti:

        Hahaa pellet, paras paikkahan tuo ek2 missä kaatui kouvolan sm rallissa 12 autoa mm:mika salo, tiukka oikea!!!

        Kyseinen Salon paikka on aina myöhemmin ajettu huomiolla, sillon kesäkisassa oli tosiaan oli "runkia", terv.yks paikalla olleista.


    • tuun hakee

      paikka huomiolla !!

      • Kulli Olli rådström

        Juu,siellä tarvitaan liinoja...


    • Rallimiäs

      Kuntit hei, jälkipyykkiä....

      • Limppua sanna

        Aivan mielenvikaist läpändeerost


    • Mielen Kiinto

      Selvää tekstiä. Kertokaa nyt, toimiko paikat ennusteiden mukaan.

    • r4366uikpökä

      onko videota siitä mika salon paikasta ??

      • sproot1

        Esim. Perätielle koosteelta 16. Kisahan ajettiin -05.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe