Jämille on aivan turha kenenkään Kaupunkilaisen sitten tulla rehenteleen rahoillaan!!
Semmoset on säännöt !!
Tänne
JormaJämi
3
587
Vastaukset
- Jouko Jämi
Eihän se köyhyys synti oo mut kyllä se hävettää,huomaan.
- Spede Pasanen
Tää Jämijärven palsta taitaakin olla astetta kipeempi ku tuo Kankaanpään palsta
- Euroja paljon euroja
Tulen kyllä jos huvittaa... Tottahan se on tiedossa, että ei jämillä (pienellä jiillä) rahaa tarvita kun siellä pelikoneetkin toimii markoilla.. Ukot ajelee traktoreilla ja luulevat syövänsä filettä vaikka posket on täynnä läskiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522330
- 85874
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!10822- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 60497