Haetaan rohkeaa naisseuraa Turusta

vakavar.

Keski-ikäinen mies hakee kaunista rohkeaa, tervettä ja luotettavaa naisseuralaista Turusta vakikeikoihin 1-5 kertaa kuukaudessa. Ei huijareille ja vedättäjille!

25

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan tavallinen

edelleen olis tarjolla 150 e bensakulut en vedätä enkä huijaa toivottavasti olet siisti

• vakavar.

Laitapa sähköpostiosoite niin saat varmaa rahaa.

• vain asialliset
        vakavar. kirjoitti:

jospa sinä mielummin

• vain asialliset
        vakavar. kirjoitti:

vastaan vain takaisin

• vakavar.
        vain asialliset kirjoitti:

vastaan vain takaisin

"edelleen olis tarjolla"

Mitä tuolla tarkoitat, olenko minä joskus vastannut jo sinulle tai sinä minulle?

• vakavar.

?????

• lappi5

Ihan sairasta touhuu.

• vain asialliset

joo olen ja olet laita s posti ni vastailen takas

• Raiskattu nuori

Olen 19 vuotta vanha nuori nainen, haeskelin tältä palstalta töitä ja sainkin niitä: eräs keski-ikäinen mies pks tarjosi minulle töitä, naiivina ja typeränä menin hänen kotiinsa ja siellä minua odottikin mies joka ei ilmeisesti oikeasti ollutkaan edes harkinnutkaan tarjoavansa minulle mitään oikeita töitä, vaan hän painoi minut samantien sohvalleen ja raiskasi kolmeen otteeseen.
      Minuun sattui kamalasti ja pyysin häntä itkien lopettamaan, mutta ei se häntä kiinnostanut. Lopuksi hän laittoi laukkuuni 240 euroa, mutten ottanut rahoja vastaan vaan heitin ne täristen eteisen lattialle lähtiessäni pakkasyöhön.
      Tein asiasta rikosilmoituksen.
      Kerron tämän täällä julkisesti koska haluan varoittaa teitä kaikkia muitakin naisia (ja poikia) tällä palstalla: jotkut henkilöt voivat olla täällä erittäin sairaita ja yksinäisiä, koittakaa kuitenkin olla varovaisia vaikka ehkä suuressa rahapulassa olettekin.
      Onnea kaikille turvallisten töiden hakuun.

• lappalainen

kiitos tiedosta pelastit just oikealla hetkellä.kiitos vielä

• laita linkki

Enpä ole tällaisesta mediassa kuullut, joten todennäköisesti pelkkää pelottelua. Nämä jutut päätyvät heti mediaan.

• eiks vaan

Menit siis tuntemattoman miehen luo kuulemaan mitä töitä hän sinulle tarjoaisi? Tuohan osoittaa jo täydellistä typeryyttä. Kaltaisesi ihminen saisi olla vanhempien tai yhteiskunnan kaitsinnassa 24/7.
        Noin typeriä ihmisiä ei voi olla olemassa, joten totuus on ilmiselvä, olet Trolli.
        Aikooko tyttöystäväsi tehdä keikkaa ja haluat pelotella? Lepakkohan olet?

• Onhan tääl monesti haetaan lastenhoitajia, siivojia, avustajia yms... niinpä mistä voit tietää mitä edessäsi on, ei helvetti jo maailma mennyt pelottavaksi

• Uskomatonta..

Oletko todella niin tyhmä että menet jonkun tuntemattoman miehen luo keskustelemaan mahdollisesta työstä, josta et ole kysellyt sähköpostitse tai puhelimella mitään ennakkoon? Ei noin tyhmiä naisia voi olla.

• sivulllinen
        Uskomatonta.. kirjoitti:

Oletko todella niin tyhmä että menet jonkun tuntemattoman miehen luo keskustelemaan mahdollisesta työstä, josta et ole kysellyt sähköpostitse tai puhelimella mitään ennakkoon? Ei noin tyhmiä naisia voi olla.

en ymmärrä miksi porukka miinustaa nämä, jotka ihan aiheellisesti epäijee sellaisten nuorten tyttöjen järjenjuoksua kun lähtee tuntemattomien äijän luo työnsaannin toivossa. Se ON järjetöntä. Kannattais vähän seurata maailman menoa ja sitten miettiä uudelleen. Ihmiskaappaus, kidnappaus, kellarivangit, tyttöjen välitystyö ym. on rikollismaailmassa jo melkein tieteellisellä tasolla jossain euroopan kolkassa. Sitten jotkut tuppukylän tytöt suomen lapista lähtee yöllä täydessä meikissä jonnekin osoitteeseen x ja esittää viatonta turvallisen suomen kansalaista... Jotenkin lohdullista ettei minulla ole tyttäriä, saisin todella murehtia niiden turvallisuudesta.

• Toinen sivullinen
        sivulllinen kirjoitti:

en ymmärrä miksi porukka miinustaa nämä, jotka ihan aiheellisesti epäijee sellaisten nuorten tyttöjen järjenjuoksua kun lähtee tuntemattomien äijän luo työnsaannin toivossa. Se ON järjetöntä. Kannattais vähän seurata maailman menoa ja sitten miettiä uudelleen. Ihmiskaappaus, kidnappaus, kellarivangit, tyttöjen välitystyö ym. on rikollismaailmassa jo melkein tieteellisellä tasolla jossain euroopan kolkassa. Sitten jotkut tuppukylän tytöt suomen lapista lähtee yöllä täydessä meikissä jonnekin osoitteeseen x ja esittää viatonta turvallisen suomen kansalaista... Jotenkin lohdullista ettei minulla ole tyttäriä, saisin todella murehtia niiden turvallisuudesta.

Eli mitä siis yrität viestilläsi sanoa?
        Rivien välistä voi lukea, että tahdot sanoa tässäkin tapauksessa oletetun raiskauksen olleen naisen oma vika?
        Ei se kuule oikeuta ketään Hra.X osoitteessa X raiskaamaan ketään, vaikka sinne olisikin sitten menty kuinka myöhään tahansa tai kuinka meikattuna tahansa.
        Vai näinkö sinä ajattelet?

• noeikun2
        Toinen sivullinen kirjoitti:

Rivien välistä voi lukea, että tahdot sanoa tässäkin tapauksessa oletetun raiskauksen olleen naisen oma vika?
        Ei se kuule oikeuta ketään Hra.X osoitteessa X raiskaamaan ketään, vaikka sinne olisikin sitten menty kuinka myöhään tahansa tai kuinka meikattuna tahansa.

ei se oikeuta esimerkki herra x ääsi mihinkään, mutta katsos kun herra x ät ja hänen "liikekumppanit" eivät juurikaan välitä tavallisista valtioiden laista. Heillä on konstit joka reaktioon ja tilanteeseen, joista ei yläasteen yhteiskuntatiedon tunneilla sen koommin keskusteltu. on köyttä, kloroformia, pyssyä 100 kiloisia bodareita, pakettiautoa, maaseuturakennusta, alamaailman asiakaskuntaa ym.

Mene siinä sitten 55 kiloinen nainen yksin puollustamaan naisten oikeuksia ja slutwalk tempauksia.

Jos nyt kuvittelisin itseni naiseksi, niin totta kai perusoikeudet on tärkeitä ja haluaisin näyttää edustavalle yleisillä paikoilla, ja saada töitä vaikeina aikoina. Mutta en minäkään nyt ihan mihin vain lähtisi, ja siihen tässä viittaan järjenjuoksun vajeella, mitä joillain naisilla täällä on.

Jos teoriani itsesuojeluvaistosta kerran kuulostaa niin sovinistiselle ja typerälle, niin miksi ei naiset matkusta vaikka Mogadishuun, menkää sinne kaikki kiihkofeministit kertomaan paikan päälle, miten naisillekin kuuluu koskemattomuusoikeus. Luulen että kahvi- ja juttutuokio jonkun maahanmuuttajanaisen kanssa olisi sinulle ihan paikallaan, voisi valaista vähän millainen maailma tuolla on ja suomi ei ole ollut mikään lintukoto enää pariin kolmeen kymmeneen vuoteen

• Toinen sivullinen
        noeikun2 kirjoitti:

ei se oikeuta esimerkki herra x ääsi mihinkään, mutta katsos kun herra x ät ja hänen "liikekumppanit" eivät juurikaan välitä tavallisista valtioiden laista. Heillä on konstit joka reaktioon ja tilanteeseen, joista ei yläasteen yhteiskuntatiedon tunneilla sen koommin keskusteltu. on köyttä, kloroformia, pyssyä 100 kiloisia bodareita, pakettiautoa, maaseuturakennusta, alamaailman asiakaskuntaa ym.

Mene siinä sitten 55 kiloinen nainen yksin puollustamaan naisten oikeuksia ja slutwalk tempauksia.

Jos nyt kuvittelisin itseni naiseksi, niin totta kai perusoikeudet on tärkeitä ja haluaisin näyttää edustavalle yleisillä paikoilla, ja saada töitä vaikeina aikoina. Mutta en minäkään nyt ihan mihin vain lähtisi, ja siihen tässä viittaan järjenjuoksun vajeella, mitä joillain naisilla täällä on.

Jos teoriani itsesuojeluvaistosta kerran kuulostaa niin sovinistiselle ja typerälle, niin miksi ei naiset matkusta vaikka Mogadishuun, menkää sinne kaikki kiihkofeministit kertomaan paikan päälle, miten naisillekin kuuluu koskemattomuusoikeus. Luulen että kahvi- ja juttutuokio jonkun maahanmuuttajanaisen kanssa olisi sinulle ihan paikallaan, voisi valaista vähän millainen maailma tuolla on ja suomi ei ole ollut mikään lintukoto enää pariin kolmeen kymmeneen vuoteen

"Jos teoriani itsesuojeluvaistosta kerran kuulostaa niin sovinistiselle ja typerälle, niin miksi ei naiset matkusta vaikka Mogadishuun, menkää sinne kaikki kiihkofeministit kertomaan paikan päälle, miten naisillekin kuuluu koskemattomuusoikeus. Luulen että kahvi- ja juttutuokio jonkun maahanmuuttajanaisen kanssa olisi sinulle ihan paikallaan, voisi valaista vähän millainen maailma tuolla on ja suomi ei ole ollut mikään lintukoto enää pariin kolmeen kymmeneen vuoteen."

Ensinnäkin, en todellakaan ole mikään kiihkofeministi, mielestäni molempia sukupuolia pitää kunnioitaa yhtäpaljon, niin naisia kuin miehiä, eikä asiat saa "lipsua" missään tilanteissa siihen, että vain miehiä syytetään/syyllistetään.
        Ymmärrän kyllä pointtisi, eli siis sen, että myös tyttöjen/naisien pitää käyttää tervettä järkeään kaikissa tilanteissa jne.,mutta kun aina sekään ei auta.
        Joku voi osata esittää asiallista ja luotettavaa hyvinkin taitavasti ja pitkään, niin ettei mitään oikeasti osaa aavistaa.
        Siksi on mielestäni vähän ilkeää/ajattelematonta sanoa kierrellen ja kaarellen esim.raiskatulle: "Olisit käyttänyt omaa järkeäsi, niin näin ei olisi käynyt."
        Mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitit.

• viestintuoja6

"Jos teoriani itsesuojeluvaistosta kerran kuulostaa niin sovinistiselle ja typerälle, niin miksi ei naiset matkusta vaikka Mogadishuun, menkää sinne kaikki kiihkofeministit kertomaan paikan päälle, miten naisillekin kuuluu koskemattomuusoikeus. Luulen että kahvi- ja juttutuokio jonkun maahanmuuttajanaisen kanssa olisi sinulle ihan paikallaan, voisi valaista vähän millainen maailma tuolla on ja suomi ei ole ollut mikään lintukoto enää pariin kolmeen kymmeneen vuoteen."

Ensinnäkin, en todellakaan ole mikään kiihkofeministi, mielestäni molempia sukupuolia pitää kunnioitaa yhtäpaljon, niin naisia kuin miehiä, eikä asiat saa "lipsua" missään tilanteissa siihen, että vain miehiä syytetään/syyllistetään.
        Ymmärrän kyllä pointtisi, eli siis sen, että myös tyttöjen/naisien pitää käyttää tervettä järkeään kaikissa tilanteissa jne.,mutta kun aina sekään ei auta.
        Joku voi osata esittää asiallista ja luotettavaa hyvinkin taitavasti ja pitkään, niin ettei mitään oikeasti osaa aavistaa.
        Siksi on mielestäni vähän ilkeää/ajattelematonta sanoa kierrellen ja kaarellen esim.raiskatulle: "Olisit käyttänyt omaa järkeäsi, niin näin ei olisi käynyt."
        Mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitit.

"naisien pitää käyttää tervettä järkeään kaikissa tilanteissa jne.,mutta kun aina sekään ei auta."

Jos sinulla järjen käyttö ei auta, en voi auttaa sinua. Silloin selittyy osa vastauksiesikin sisältöä minulle

järki on ainoa joka voi auttaa, ja tämä päte moneen muuhunkin asiaan maailmassa kuin työhaastatteluun lähtöön tuntemattoman äijän kämpälle. Järjen määrä on yksilökohtainen ero, ja sitä voi myös kartuttaa.

aika jännä keskustelu, kun katsoo minkä nimisen aiheen alla MINÄ, mies, väitelen NAISEN kanssa aiheesta- järjen käyttö tuntemattoman miehen kanssa. Palapeli olisi täydellinen, kun kertoisit vielä ikäsi.

• tyhmä saa olla

"Eli mitä siis yrität viestilläsi sanoa?
        Vai näinkö sinä ajattelet?"

En minäkään mene Alaskan luonnonsuojelupuistoon karhujen syötäväksi, vaikka se syönti ei minun syytäni ole ja minulla on oikeus koska tahansa mennä korpeen karhujen kanssa leikkimään.

• vai menetkö?
        tyhmä saa olla kirjoitti:

"Eli mitä siis yrität viestilläsi sanoa?
        Vai näinkö sinä ajattelet?"

En minäkään mene Alaskan luonnonsuojelupuistoon karhujen syötäväksi, vaikka se syönti ei minun syytäni ole ja minulla on oikeus koska tahansa mennä korpeen karhujen kanssa leikkimään.

..tai hortoilemaan naisena yöllä Kairon katuja.

• metaforaa.arkeen
        vai menetkö? kirjoitti:

..tai hortoilemaan naisena yöllä Kairon katuja.

Itsepäisyydellä ei ole pohjanoteerausta - aina löytyy uusia syvyyksiä...

• mari 24 v
        metaforaa.arkeen kirjoitti:

Itsepäisyydellä ei ole pohjanoteerausta - aina löytyy uusia syvyyksiä...

haluan 200 2h

• filosofi mies sielt
        mari 24 v kirjoitti:

haluan 200 2h

Kas, ihme on tapahtunut. Keskustelu feministisistä teemoista kääntyi takaisin otsikon mukaiseksi, eli työkeikat-teemaan

Sivuhuomiona, niin 200 2 aika tyyristä. Itse ajattelin perustaa kiinteistöalan pienen palvelufirman ja hirvittää ja funtsituttaa, yhtäaikaa se ett maksaako ihmiset ruohonleikkuusta 35 euroa tunnissa, ja siihen oon laskenut jo leikkurin bensat ja matkakulut kohteeseen. Ehkä mä olen väärällä alalla jos 7 tunnin palkan saakin 2 tunnissa

• KÄSITTÄMÄTÖNTÄ

Tämä palsta todistaa suomalaisnaisten ajattelutoiminnan totaalisen puuttumisen.
      Joltain aivokuolleelta autistilta voi olettaa tuollaista tyhmyyttä mutta että terve vielä....

Ja sitten vielä tekee rikosilmoituksen raiskauksesta.
      '

Paljon kirsikoita kakunpäällä.

Hallelujah

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4600
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      91
      2366
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      567
      1800
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1503
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1491
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1187
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1128
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      967
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      958
    Aihe