Siperianhusky

huskyy1

Oon 15-vuotias tyttö, joka on innostunut koirien kouluttamisesta, hoitamisesta ja paijjaamisesta. Olen rakastanut koko mun elämän koiria, mutta vanhemmat eivät koskaan ole suostuneet minulle sellaista ostamaan? Tiedän että husky on vetokoira ja tarvitsee paljon aktiviteetteja ja sen luonteen piirre on pakko päästä vetämään. Huskya voi vetää pyörällä ja vaikka lasta pulkassa. Kävisin sen kanssa pitkillä lenkeillä, aamulla, heti koulusta päästyä, ja illala. Ainut on ongelma on kun vanhempani keksivät koko ajan "tekosyitä" ensin ongelmana oli mm. luonne, karvan lähtö, koiran haju, hoito, lenkkeily ymsyms. kun sain kaikkeen vastauksen yhtäkkiä syynä oli "emme ole koiraihmisiä". Kaikin keinoin olen yrittänyt saada suostumaan, olen myös aika yksinäinen ihminen eli kavereita ei enää niin hiveästi ole, ja jos on heidän kanssa riitelen usein. Eli saisin muutakin tekemistä kun itkeä omassa huoneessani ja olla koneella. Onko teillä mulle neuvoja kuinka saan vanhemmat edes vähän tulemaan vastaan tän asian suhteen?

ps. tiiän paljon siitä rodusta ja luonteesta ja tiedän että sen kanssa täytyy olla paljon, mutta mitä muuta minullla olisikaan kuin aikaa..

3

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      103
      3903
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      48
      2781
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2619
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      39
      2118
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      31
      1900
    6. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      29
      1743
    7. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1592
    8. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      221
      1557
    9. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      84
      1513
    10. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1388
    Aihe