Mitä mieltä olette Uittamosta asuinalueena?
Uittamo
4
963
Vastaukset
- aboriginaali
Loistava! Rauhallista seutua.
- asukas
Jos sinulla on lapsia,voit varautua siihen,että koko Uittamon vanhat mammat ja papat on kieltämässä kaiken muksuilta.Nurmikoilla ei saa juosta,ei pelata.Lasten pitäisi olla suunnilleen näkymättömiä ja äänettömiä:Uittamo on kärttyisten vanhojen kääkkien tyyssija.
- turkulainen
Tämä ongelma taitaa olla jokaisessa vanhassa lähiössä jossa on paljon omistusasuntoja. Vanhat mammat ja papat kokevat, että kaikki on heidän mitäs tänne tuutte melskaamaan...tätä esiintyy myös Varissuolla taloyhtiössä joissa asuu suurimmaksi osaksi vanhoja kääkkiä!
- minä
turkulainen kirjoitti:
Tämä ongelma taitaa olla jokaisessa vanhassa lähiössä jossa on paljon omistusasuntoja. Vanhat mammat ja papat kokevat, että kaikki on heidän mitäs tänne tuutte melskaamaan...tätä esiintyy myös Varissuolla taloyhtiössä joissa asuu suurimmaksi osaksi vanhoja kääkkiä!
Juu, hieman samaa mieltä olen että aika känkkäränkkä mummoja asuu (tosin myös minun vanhempani) ja itse olen siellä Uittamolla kasvanut, ihan kiva alue just lapsille ja muutenkin kyllä jos ei vaan niitä vanhempia henkilöitä jaksa huomioida. Rauhallista on paitsi kesäsin jos asunto on Ispoisten rannan tuntumassa sillon pyörii iltasin/öisin ties mitä sakkia. ja asuuhan (ainaki asui) uittamolla myös kuuluisa 'metsien mies' jossain metsämajassaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1184070Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693934Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks452249Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562224- 582114
- 531786
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101248Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151193- 601129