lippalakki kaaharit

Tarvontie

BMW lippis väärinpäinpäässä on aina vaaratekijä liikenteessä!Näiltä nuorilta jannuilta puuttuu järki!

6

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riski liikenteessä

      nuori ikä tarkoittaa suurta vaaratekijää liikenteessä automerkistä riippumatta. Keskustassa 40-kympin rajoitusalueella kaahataan 60-80 kilometriä tunnissa ja tehdään mitä ihmeellisimpiä koukkauksia kaistalta toiselle.

      • BemariUkko

        Pelkokerrointa ei näillä kavereilla ole! 60 alueella ajetaan 143 kmt!No lehdistä voi lukea lopputuloksen!


      • toyo
        BemariUkko kirjoitti:

        Pelkokerrointa ei näillä kavereilla ole! 60 alueella ajetaan 143 kmt!No lehdistä voi lukea lopputuloksen!

        Juu kaikki bemarikuskit on k...päitä! Onneks meillä on näitä nuoria "tuunaajia" jotka ajaa - oh ja ah - niin turvallisilla lasikuidulla vuoratuilla ruosteettomilla 80-luvun corolloillaan esimerkillisesti. Nimen omaan tälle palstalle tämäkin juttu kuului... Karpolla on asiaa.


      • lippispää
        toyo kirjoitti:

        Juu kaikki bemarikuskit on k...päitä! Onneks meillä on näitä nuoria "tuunaajia" jotka ajaa - oh ja ah - niin turvallisilla lasikuidulla vuoratuilla ruosteettomilla 80-luvun corolloillaan esimerkillisesti. Nimen omaan tälle palstalle tämäkin juttu kuului... Karpolla on asiaa.

        onko 80 luvun "ruosteettomia" toyoja olemassakaan


      • sivusta seuraaja
        lippispää kirjoitti:

        onko 80 luvun "ruosteettomia" toyoja olemassakaan

        joo ihan samaa mieltä oon asiasta ei ois kiva lukea lauantain tai pyhä-aamun lehdestä esim otsikkoa nuoret kaahasivat varastetulla minibussilla linja auton alle 13 kuoli ja 40 loukkaantui
        tai takaa-ajo kaupungissa päätty murhenäytelmään kaahajien syöksyttyä autoineen ravintolaan.

        ja virkavallan kannattas varsinki ammattikouluissa käyvä puhumassa tästä ongelmasta tai voitas ottaa ruotsin malli käytäntöön jossa kaahareita käytetään sairaalakierroksella ja mahollisesti ruumishuoneella jotta näkevät miten pahasti vois käyvä ku kaahaillaan


    • ilimassa

      http://www.zatzy.com/fredde/m3turbo/M3Turbo.avi

      mitäs tuosta sitte sanotte löyty ihan tään palstan alusta poijat kuvanneet video pätkän jossa ilmiselvää revittelyä taajama alueella
      AIJABAIJA PAHA JUTTU tuosta hyvästä vois korttiki lähteä jo hyllylle. >=o(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe