Kaksoset on pissaliisoja

...

Kaikki tapaamani nuoret tytöt ja vanhemmatkin ovat tyhjäpäisiä pissaliisoja. Miehet sen sijaan ovat vaikuttaneet fiksummilta. Mistä johtuu että kaksosnaiset ja miehet ovat niin erilaisia?

16

2345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä

Heidän eroavaisuus johtunee siitä, että toiset on tyttöjä ja toiset taas vastaavasti poikia, vai oliko se toisinpäin?

• Kaksotar

Onko tytöt siis mielestäsi tyhmempiä kuin pojat vai? Sovinisti paska!

• tyhmä
        Kaksotar kirjoitti:

Onko tytöt siis mielestäsi tyhmempiä kuin pojat vai? Sovinisti paska!

Älä käsitä väärin. Vastasin pelkästään jutun aloittajan kysymyksen/toteamuksen osaan, miksi kaksostytöt on erilaisia kuin kaksospojat?
        Tietysti ne, anteeksi he, ovat erilaisia koska toiset on tyttöjä ja toiset poikia, onhan siinä vissi ero. Sillä jos tätillä olisi m***t olisi hän setä!
        Minun mielestä kaksos-tytöt ovat kyllä ihan sieltä parhaasta päästä, kaikessa ihan huippuja. No, vähän liian itsepäisiä ja määräileviä, mutta ansaitaanko me miehet parempaa, kysyn vaan!

• hese
        tyhmä kirjoitti:

Älä käsitä väärin. Vastasin pelkästään jutun aloittajan kysymyksen/toteamuksen osaan, miksi kaksostytöt on erilaisia kuin kaksospojat?
        Tietysti ne, anteeksi he, ovat erilaisia koska toiset on tyttöjä ja toiset poikia, onhan siinä vissi ero. Sillä jos tätillä olisi m***t olisi hän setä!
        Minun mielestä kaksos-tytöt ovat kyllä ihan sieltä parhaasta päästä, kaikessa ihan huippuja. No, vähän liian itsepäisiä ja määräileviä, mutta ansaitaanko me miehet parempaa, kysyn vaan!

Tod. hienosti sanottu, oot kyl päivän pelastaja! :) nimimerkkis on outo, ei kuvaa sua :) t. kaksostyttö

• haloo

Kaksostytöt ovat eläväisiä höpöttäjiä, jopa lapsellisia. He puhuvat liikaa, enemmän kuin muut..seassa tietysti täyttä huuhaata, ei ole tarkoituskaan vaikuttaa älykkäältä vaan hauskuuttaa. Sinusta siis tyhjäpäisiä. Ei se älyllinen kapasiteetti ole horoskoopista kiinni.
      Kaksonen on silti älyllinen merkki (eli käsittelee asioita järjellä ei tunteella)..

• kakX

Siis mä opiskelen niinkö akateemist uraa ja juttui, mut emmä silti yhtää tajunnu et mitä sä oikein tarkoitit? IhQ olla kaxonen!

• XXX
        kakX kirjoitti:

Siis mä opiskelen niinkö akateemist uraa ja juttui, mut emmä silti yhtää tajunnu et mitä sä oikein tarkoitit? IhQ olla kaxonen!

Sä oot siis akateeminen pissix?

• ihan höpöpuhetta.

Hei,
        Minä olen kaksosnainen ja tuohöpöttäjä - väite ei pidä ollenkaan paikkansa. En puhu juuri ollenkaan maratoonilla vaan kun on asiaa ja olen enemmänkin vetäytyvä ja seuraileva luonne.
        Tutkin ennenkuin hutkin, sillä en luota tyhjänpäiväisiin höpöttäjiin. Niitä höpöttäjiä löytyy meidänkin työpaikalla ihan eri merkeistä kuin kaksosista. Esim. neitsyt ja vesimies ovat niitä pahimpia höpöttäjiä jotka on aina äänessä. Kaksosten olen huomannut ajattelevan, kuuntelevan ja kommenttiakin aina väliin. Työnsä he hoitavat hiljaa.

• kaksonen!

ite oot!

• kaksos_tytteli

eiköhän niitä pissiksiä ole vähän joka horoskooppi merkis, että älä yleistä pliis..

• ...

johan pomppas..ihan yhtä fiksuja täsä kaikki ollaan. älä jaksa kitistä..

• Mimmi

Mistähän olet moisen käsityksen saanut? Kerroppas se! Itse olen hevari ja tyhjän puhujaksi ei koskaan ole haukuttu, vai meinaatko nyt että poikkeus vahvistaa säännön??
      Ei koskaan saa yleistää johonkin tiettyyn ryhmään ketään! Niin muissakin on pissiksiä ja hevareita niin kuin muitakin. Itse olen kovan luokan hevari ja ollut sitä jo yli 40 vuotta. Sot sot! Toruva sormi osoittaa sinua!!

• Kukka

Todella ikävää, että ympärillesi on jäänyt ikävältä vaikuttavia ihmisiä. Mitähän tapahtuisi, jos yrittäisit ystävystyä heidän kanssa ihan aikuisen oikeasti. Kokeile. Ei se ota jos ei ehkä annakaan!
      Tiedät: Yrittänyttä ei laiteta....

• _tassu_

älä joo rupee yleistää tollasta.. mä en oo tippaakaan mikään pissaliisa.. ja oon 17v.. voisit vaik miettii että satutko ite olee sit pissaliisa.. ärsytttää ku ihmiset yleistää tollasta! tollanen asia ei luultavastikkaan mistään horoskooppi merkistä riipu!

• laurelina83

Ei sulla kyl hyvin mee.

• ihan hyvä merkki

Kaksoset on aika kohteliaita ja syvällisiä...ainakin mieskaksoset, joita olen niin monta tavannut.
      Eikä ne huijaa...lupaavat ja pitävät sanansa. Menevät muita merkkejä syvällisemmin itseensä ja syyttelevät itseänsä aika rankasti. Silloin menevät hiljaisiksi ja se on jo sen merkki, että sisin on tuskaisa.
      Näin olen pistänyt muutaman kaksosmiehen kohdalla merkille.
      Tulee mieleen, onkohan tuo pintaliitoisuus ihan perseestä temmattua noissa horoskoopeissa.
      Äly ja nopea ajattelukyky sekä nopeatoimisuus jos lasketaan pintaliitoiseksi, niin aika hukassa ollaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe