Mul olis tos tommonen Nintendo Gamecube ja peleinä löytyy mariocarttii, mario party 5, taitaa olla 3 zeldaa, spyro super smash bros melee, king kong ja kaks ohjainta kaikki piuhat on ja muistikorttiki on yhteensä 16 pelii ja zeldat on rare kamaa toinen limited edition ja toinen collectors edition jos joku on kiinostunut viestii --> [email protected]
myydään Nintendo Gamecube
6
299
Vastaukset
- terve6
saat 75e
Sopiiko - moromoro8
Saat tuohon hintaan kaiken paitsi nuo zeldat, koska minulle on tarjottu niistä huomattava summa rahaa. Eli konsoli, piuhat, kaksi ohjainta, muistikortti ja 14 peliä.
- terve6
Ei kiinnosta enää jos kerta zeldoja ei mukaan
Sitä paitsi nuo zelda saa ebaystä ja huutonetistä aika hyväällä hinnalla
Ei ole mitään kalliita vaikka olisi mitä limited ja collektor
saat enää 50 kaikesta muusta- moromoro8
Olen saanut jo paremman tarjouksen joten ei kiitos ja kiitos kumminkin tarjouksesta. :)
- Dipse
Varmaan myöhästä kysellä, mutta ei sattuis oleen vielä myynnissä? Myytkö pelkän konsolin ohjaimet?
- Dipse
niin ja pihat ja muistikortti :D siis kaikki muut paitsi pelit :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235558Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714