Mul olis tos tommonen Nintendo Gamecube ja peleinä löytyy mariocarttii, mario party 5, taitaa olla 3 zeldaa, spyro super smash bros melee, king kong ja kaks ohjainta kaikki piuhat on ja muistikorttiki on yhteensä 16 pelii ja zeldat on rare kamaa toinen limited edition ja toinen collectors edition jos joku on kiinostunut viestii --> [email protected]
Vastaukset 6
- terve6
saat 75e
Sopiiko - moromoro8
Saat tuohon hintaan kaiken paitsi nuo zeldat, koska minulle on tarjottu niistä huomattava summa rahaa. Eli konsoli, piuhat, kaksi ohjainta, muistikortti ja 14 peliä.
- terve6
Ei kiinnosta enää jos kerta zeldoja ei mukaan
Sitä paitsi nuo zelda saa ebaystä ja huutonetistä aika hyväällä hinnalla
Ei ole mitään kalliita vaikka olisi mitä limited ja collektor
saat enää 50 kaikesta muusta- moromoro8
Olen saanut jo paremman tarjouksen joten ei kiitos ja kiitos kumminkin tarjouksesta. :)
- Dipse
Varmaan myöhästä kysellä, mutta ei sattuis oleen vielä myynnissä? Myytkö pelkän konsolin ohjaimet?
- Dipse
niin ja pihat ja muistikortti :D siis kaikki muut paitsi pelit :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502