Mul olis tos tommonen Nintendo Gamecube ja peleinä löytyy mariocarttii, mario party 5, taitaa olla 3 zeldaa, spyro super smash bros melee, king kong ja kaks ohjainta kaikki piuhat on ja muistikorttiki on yhteensä 16 pelii ja zeldat on rare kamaa toinen limited edition ja toinen collectors edition jos joku on kiinostunut viestii --> [email protected]
myydään Nintendo Gamecube
6
312
Vastaukset
- terve6
saat 75e
Sopiiko - moromoro8
Saat tuohon hintaan kaiken paitsi nuo zeldat, koska minulle on tarjottu niistä huomattava summa rahaa. Eli konsoli, piuhat, kaksi ohjainta, muistikortti ja 14 peliä.
- terve6
Ei kiinnosta enää jos kerta zeldoja ei mukaan
Sitä paitsi nuo zelda saa ebaystä ja huutonetistä aika hyväällä hinnalla
Ei ole mitään kalliita vaikka olisi mitä limited ja collektor
saat enää 50 kaikesta muusta- moromoro8
Olen saanut jo paremman tarjouksen joten ei kiitos ja kiitos kumminkin tarjouksesta. :)
- Dipse
Varmaan myöhästä kysellä, mutta ei sattuis oleen vielä myynnissä? Myytkö pelkän konsolin ohjaimet?
- Dipse
niin ja pihat ja muistikortti :D siis kaikki muut paitsi pelit :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6827Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708