ydinpommi (hiroshima) kysymys

ihmetyttää vain

http://areena.yle.fi/tv/1223293 n 17.00

mikä selittää sen että ihmisestä jää vain märkä läntti kuten tossa. ja toisessa tapauksessa tuhkanen ruumis. mihin voi hävitä tuossa 1 tapauksessa?

8

379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en katso videoo

Ydinaseen posahtaessa sopivassa kohdassa ei ihmisestä jää märkää länttiä vaan kuiva varjokuva. Valtava kuumuus kun höyrystää ihmisruumiin olemattomiin lähellä ground zeroa.

Sama valtava kuumuus "polttaa" sen varjokuvan asfalttiin, kun ihmisruumis niinä sekunnin sadasosina höyrystyessään estää takanaan olevan materiaalin ruskettumisen.

• iso baukku

Voiko uudenvuoden ilotulitusraketilla olla samanlaiset vaikutukset jos raketti räjähtää maassa ihmisen vieressä? Jos on oikein iso aikuisten raketti.

• SäteileväHeka

Kyllä voi, jos se on ydinkärjellä varustettu. Ydinkärkiä ei kannata itse alkaa valmistaa sillä hyvin harvalla on kattavat tiedot sen valmistamisesta. Suosittelen tyytymään uutena vuotena esimerkiksi kissanpieruihin.

• manne9

Hirosiman pommin rakentamisen tiedot ovat helposti saatavilla. Hankalampi juttu on riittävästi ja riittävän puhtaan radioaktiivisen aineen hankinta

• Pahkis_ukko

Pahkasiassa oli aikoinaan ohjeet ydinpommin valmistamiseksi. Tarvittavan ydinmateriaalin sai vaihtamalla olkiluodon hemuleiden kanssa rikastettua uraania lasihelmiin.

• kotikemisti

Miten tämä rikastuttamisprojekti oikein suoritetaan. Olen vuosia yrittänyt mutta olen vain köyhtynyt. Sata litraa on jo valmista,ilmeisesti. Loistaa koko tynnyri pimeässä.

• ylikriittinen mies

Pidä rikasteesi pikkuhiljaa eri nurkissa. Siinä vaiheesssa, kun otaksut tavaraa olevan riittävästi, siirrä ne samaan tynnöriin. Mikäli otaksumasi pitää paikkansa, huomaat sen reippaana välähdyksenä.

• 12+6

Osta muutama sata sentrifuugia. Maksaa maltaita ja voipi viranomainen kysellä mitä puuhaat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi kuollut ulosajossa lauantai-iltana Loimaalla

On tainnut olla melkoinen ylinopeus kun on tuollaista jälkeä tullut. Onneksi ei kuitenkaan sivullisia menehtynyt https://viranomaisuutiset.fi/ulosajo-
      Loimaa
      193
      9747
    2. 587
      2481
    3. Haittaako se, että olen sua nuorempi?

Mulle ikäerolla ei ole mitään väliä, mutta voiko naista se haitata, jos on vanhempi miestä?
      Ikävä
      129
      1601
    4. Hoosiannaa samban tahdissa

Tallensin tänä aamuna klo 10 Helsingin Paavalin kirkosta (Hermannissa) tulleen Adventti-jumalanpalveluksen. Aloitus, eli kirkkoherra Kari Kanalan ja
      Luterilaisuus
      85
      1034
    5. Kysymys haavemaihin

Hei haaveileva mukava nainen, miten meni viikonloppu?
      Ikävä
      226
      938
    6. Kaikkea hyvää

Emme enää tapaa.
      Ikävä
      79
      899
    7. Sanna Marin: Suomessa romahtaa nyt kaikki!

- Pisatutkimus kertoo koulutuksen tason romahduksesta. - Olkiluoto 3 kertoo suomalaisen teollisuusosaamisen tason. - Vanhusten hoito retuperällä. - So
      Maailman menoa
      245
      735
    8. Näin sinuakin kytätään - näyttöihin upotetut kamerat

On tultu uuteen vaiheeseen , jota monet eivät vieläkään ymmärrä. Uusimpiin puhelimiin sekä tietokoneisiin on ilmeisesti häivytetty/piilotettu kamerat
      Maailman menoa
      203
      695
    9. Haittaako mies

Että mulla on seksuaalisia haluja sua kohtaan? Onko se sun mielestä outoa? Oot vaan niin kuuma mies. 🤤
      Ikävä
      35
      691
    10. Miten menee mummokalsari

Mitä kaunokainen? Olisitko ollut kiinnostunut olemaan vaimoni jopa?
      Ikävä
      45
      610
    Aihe