http://areena.yle.fi/tv/1223293 n 17.00
mikä selittää sen että ihmisestä jää vain märkä läntti kuten tossa. ja toisessa tapauksessa tuhkanen ruumis. mihin voi hävitä tuossa 1 tapauksessa?
ydinpommi (hiroshima) kysymys
8
312
Vastaukset
- en katso videoo
Ydinaseen posahtaessa sopivassa kohdassa ei ihmisestä jää märkää länttiä vaan kuiva varjokuva. Valtava kuumuus kun höyrystää ihmisruumiin olemattomiin lähellä ground zeroa.
Sama valtava kuumuus "polttaa" sen varjokuvan asfalttiin, kun ihmisruumis niinä sekunnin sadasosina höyrystyessään estää takanaan olevan materiaalin ruskettumisen. - iso baukku
Voiko uudenvuoden ilotulitusraketilla olla samanlaiset vaikutukset jos raketti räjähtää maassa ihmisen vieressä? Jos on oikein iso aikuisten raketti.
- SäteileväHeka
Kyllä voi, jos se on ydinkärjellä varustettu. Ydinkärkiä ei kannata itse alkaa valmistaa sillä hyvin harvalla on kattavat tiedot sen valmistamisesta. Suosittelen tyytymään uutena vuotena esimerkiksi kissanpieruihin.
- manne9
Hirosiman pommin rakentamisen tiedot ovat helposti saatavilla. Hankalampi juttu on riittävästi ja riittävän puhtaan radioaktiivisen aineen hankinta
- Pahkis_ukko
Pahkasiassa oli aikoinaan ohjeet ydinpommin valmistamiseksi. Tarvittavan ydinmateriaalin sai vaihtamalla olkiluodon hemuleiden kanssa rikastettua uraania lasihelmiin.
- kotikemisti
Miten tämä rikastuttamisprojekti oikein suoritetaan. Olen vuosia yrittänyt mutta olen vain köyhtynyt. Sata litraa on jo valmista,ilmeisesti. Loistaa koko tynnyri pimeässä.
- ylikriittinen mies
Pidä rikasteesi pikkuhiljaa eri nurkissa. Siinä vaiheesssa, kun otaksut tavaraa olevan riittävästi, siirrä ne samaan tynnöriin. Mikäli otaksumasi pitää paikkansa, huomaat sen reippaana välähdyksenä.
- 12+6
Osta muutama sata sentrifuugia. Maksaa maltaita ja voipi viranomainen kysellä mitä puuhaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947996- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2532528- 482175
- 422025
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281950- 481912
- 191783
- 601778