ylitsevuotava naureskelu

ahdistustako?

mää kyselisin naureskelusta, eli mistä johtuu sellainen jatkuva naureskelu, mulla kesti semmosen 3 kuukautta putkeen kunnes alkoi häviämään psykoosin helpottaessa vähitellen ja loppujen lopuksi iski masennus johon nykyään vielä syön lääkettä

mää osastolla ollessakin naureskelin koko ajan, oli mikä asia tahansa, jopa hartaushetkelle osallistuessani oli pakko lähteä pois kun nauratti niin paljon, sit siinä hoidon loppuvaiheilla hoitaja sanoi että se on mun tapa purkaa ahdistusta,,,

niin sit oon miettinyt sitäkin että nyt kun oon suht terve eli ilman psykooseja niin normi elämässänikin saatan joskus naurahtaa, esim. lääkärikäynnillä lääkäri kysyi että onks mulla facebook ja mää siihen vastasin että on, sit lääkäri sanoi että hänellä ei oo, että hän ei osaa sellaisia juttuja ollenkaan ja mää siihen naurahdan hilpeästi,

mitä tämä kertoo minusta ihmisenä? olinko vain ahdistunut siinä tilanteessa ja nauru sen takia herkässä vai miks mää nauroin, en tiiä, lääkäri jäi vähän pitkään kattomaan sitä mun hilpeää olemusta, ois ollu kiva tietää mitä hää siitä ajatteli, mut kun ne ei kerro semmosia asioita, ei varmaan hyvällä kattonut, ei sitä kyl hymyilyttänyt se

mulla on näitä tilanteeseen nähden vastakohtaisia tunnereaktioita kyllä jatkuvasti, ja tämä edellä kuvattu tilanne vissiin luetaan noihin vastakohtaisiin, mää saatan hymyissä suin olla kun pomo kertoo heillä kotonaan sattuneesta laajasta vesivahingosta vaikkei siinä mitään hauskaa ole ja näin... hirmu usein sattuu näitä tämmösiä, ärsyttää

sairastan siis skitsofreniaa, melko hyvässä tasapainossa nyt ollut tää mun sairaus, eli voiton puolella niin sanotusti, 10 v sitä on sairastettukin enemmän ja vähemmän

5

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyioj

mun mielestä nauraminen on hauskaa, joten mikset vaan hyväksy sen hauskuutta? Onko sulla joku ihmeellinen agenda jota haluat hyväksikäyttää?

• aloittaja_1

eihän siinä mitään vikaa olekaan siinä nauramisessa, mutta loppumaan se piti saada, yksistään voi jo syömistä haitata enemmän ja vähemmän jos nauramisesta ei tule loppua, kokemuksesta tiedän, koska siis se nauraminen oli jatkuvaa, en mää pienestä asiasta edes melua pitäiskään

no siis lääkityksellähän se mulla saatiinkin sitten kuriin ja alkoi sit normi elämä ilman naurua ja siitä sitten kohti masennusta josta kohti taas normaalia tasapainoa lääkkeiden avustamana

minkäslainen agenda mulla vois olla, mitä luulisit? en okein ymmärrä mitä tarkoitat

• kiloopp
        aloittaja_1 kirjoitti:

eihän siinä mitään vikaa olekaan siinä nauramisessa, mutta loppumaan se piti saada, yksistään voi jo syömistä haitata enemmän ja vähemmän jos nauramisesta ei tule loppua, kokemuksesta tiedän, koska siis se nauraminen oli jatkuvaa, en mää pienestä asiasta edes melua pitäiskään

no siis lääkityksellähän se mulla saatiinkin sitten kuriin ja alkoi sit normi elämä ilman naurua ja siitä sitten kohti masennusta josta kohti taas normaalia tasapainoa lääkkeiden avustamana

minkäslainen agenda mulla vois olla, mitä luulisit? en okein ymmärrä mitä tarkoitat

Luulen et sun agenda on hakea sääliä, erottaa vastuu itsestäsi ja huomiohakuisuus.

• tyhjännauraja

Mulla on tollasta et alan nauraa välil kaikelle mille ei pitäis nauraa ja muutoin kummallisille asioille. Traumatausta varmaan vaikuttaa mun tapauksessa ja ahdistus välillä purkautuu noin... Kadulla oon nauranu jollekki ku kävelly kumarassa, joku puhunu puhelimes, joku vetäny matkalaukkuu... Usein rupeen nauraa vaik joku loukkaantuis esim tippuu tuolilta jotenki pahasti... En pysty hillittee lainkaa eikä noi loukkaantumiset oo hauskoja mitenkää mut nauran

• Hekohekohee

Itsekin kikattelen ja mitä vaikeampi asia on, puran sen nolouden tunteeksi -> kikatelu ja naurahtelu. Kuulemma on mun selviytymiskeino, mutta sitten kumminkin kysellään, että miksi mä nauran vaikka itsehän sen mulle juuri kertoi :D

Kyllä niitä hekotuksia tulee muutenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      65
      5756
    2. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      23
      3811
    3. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      110
      3641
    4. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      59
      3477
    5. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      64
      3124
    6. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      99
      2724
    7. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      73
      2568
    8. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      23
      2512
    9. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      89
      1990
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      344
      1944
    Aihe