Sanktiot vuokra-asunnon tyhjentämisestä?

pöööh..

Tilanteena olisi se, että pitäisi saada vuokralainen ulos asunnosta asap. 3 kk vuokrat maksamatta, samalta ajalta en ole myöskään kuullut tyypistä mitään. puhelimeen ei saa yhteyttä jne.. Postit hakematta ja kukaan ei tunnu tietävän sen liikkeistä. Olen laittanut n. 3 viikkoa sitten käräjäoikeuteen purkuilmoituksen, en vaan usko että tuo homma hoituisi tuota kautta kovinkaan nopeasti jos haastemieskään ei häiskää tavoita. Millaiset sanktiot tulisi jos kävisin oma-aloitteisesti tyhjentämässä kämpän tai ainakin edes katsomassa sisällä mitä siellä on saatu aikaan esim. kaappien mittailutekosyyn varjolla? Vituttaa pitää kämppää tyhjänpanttina jos toista ei edes ole siellä kun postitkin hakematta ja naapuritkaan ei ole kuulleet toisen liikkeitä?

2

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beenthere..

      Laita päivämäärät ylös jolloin olet yrittänyt tavoittaa ja sopia huoneiston kunnon tarkastuksesta - ja sisään vain. Varmaan joku narkki joka on joutunut linnaan tms.

      Kts huoneenvuokralaki:

      22 §

      Vuokranantajan oikeus päästä asuinhuoneistoon

      Huoneiston kunnon ja hoidon valvomista varten vuokralaisen on viivytyksettä sopivana aikana päästettävä vuokranantaja huoneistoon.

      Jos huoneisto on tarkoitus myydä tai se on uudelleen vuokrattavissa, vuokranantajalla on oikeus näyttää huoneistoa vuokranantajalle ja vuokralaiselle sopivana aikana.

    • Parasiitti mäkeen

      Onko kukaan omin käsin heittänyt vuokralaista mäelle, jos ei ole itse älynnyt lähteä?
      Se on parasiitille oikein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe