Tilanteena olisi se, että pitäisi saada vuokralainen ulos asunnosta asap. 3 kk vuokrat maksamatta, samalta ajalta en ole myöskään kuullut tyypistä mitään. puhelimeen ei saa yhteyttä jne.. Postit hakematta ja kukaan ei tunnu tietävän sen liikkeistä. Olen laittanut n. 3 viikkoa sitten käräjäoikeuteen purkuilmoituksen, en vaan usko että tuo homma hoituisi tuota kautta kovinkaan nopeasti jos haastemieskään ei häiskää tavoita. Millaiset sanktiot tulisi jos kävisin oma-aloitteisesti tyhjentämässä kämpän tai ainakin edes katsomassa sisällä mitä siellä on saatu aikaan esim. kaappien mittailutekosyyn varjolla? Vituttaa pitää kämppää tyhjänpanttina jos toista ei edes ole siellä kun postitkin hakematta ja naapuritkaan ei ole kuulleet toisen liikkeitä?
Sanktiot vuokra-asunnon tyhjentämisestä?
2
297
Vastaukset
- beenthere..
Laita päivämäärät ylös jolloin olet yrittänyt tavoittaa ja sopia huoneiston kunnon tarkastuksesta - ja sisään vain. Varmaan joku narkki joka on joutunut linnaan tms.
Kts huoneenvuokralaki:
22 §
Vuokranantajan oikeus päästä asuinhuoneistoon
Huoneiston kunnon ja hoidon valvomista varten vuokralaisen on viivytyksettä sopivana aikana päästettävä vuokranantaja huoneistoon.
Jos huoneisto on tarkoitus myydä tai se on uudelleen vuokrattavissa, vuokranantajalla on oikeus näyttää huoneistoa vuokranantajalle ja vuokralaiselle sopivana aikana. - Parasiitti mäkeen
Onko kukaan omin käsin heittänyt vuokralaista mäelle, jos ei ole itse älynnyt lähteä?
Se on parasiitille oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256