Tilanteena olisi se, että pitäisi saada vuokralainen ulos asunnosta asap. 3 kk vuokrat maksamatta, samalta ajalta en ole myöskään kuullut tyypistä mitään. puhelimeen ei saa yhteyttä jne.. Postit hakematta ja kukaan ei tunnu tietävän sen liikkeistä. Olen laittanut n. 3 viikkoa sitten käräjäoikeuteen purkuilmoituksen, en vaan usko että tuo homma hoituisi tuota kautta kovinkaan nopeasti jos haastemieskään ei häiskää tavoita. Millaiset sanktiot tulisi jos kävisin oma-aloitteisesti tyhjentämässä kämpän tai ainakin edes katsomassa sisällä mitä siellä on saatu aikaan esim. kaappien mittailutekosyyn varjolla? Vituttaa pitää kämppää tyhjänpanttina jos toista ei edes ole siellä kun postitkin hakematta ja naapuritkaan ei ole kuulleet toisen liikkeitä?
Sanktiot vuokra-asunnon tyhjentämisestä?
2
334
Vastaukset
- beenthere..
Laita päivämäärät ylös jolloin olet yrittänyt tavoittaa ja sopia huoneiston kunnon tarkastuksesta - ja sisään vain. Varmaan joku narkki joka on joutunut linnaan tms.
Kts huoneenvuokralaki:
22 §
Vuokranantajan oikeus päästä asuinhuoneistoon
Huoneiston kunnon ja hoidon valvomista varten vuokralaisen on viivytyksettä sopivana aikana päästettävä vuokranantaja huoneistoon.
Jos huoneisto on tarkoitus myydä tai se on uudelleen vuokrattavissa, vuokranantajalla on oikeus näyttää huoneistoa vuokranantajalle ja vuokralaiselle sopivana aikana. - Parasiitti mäkeen
Onko kukaan omin käsin heittänyt vuokralaista mäelle, jos ei ole itse älynnyt lähteä?
Se on parasiitille oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521032
- 71949
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82810
- 42794