löytyy tämän uutimen kommenteista: http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194786756522/artikkeli/mies ammuskeli kotitalonsa pihalla jamijarvella poliisi otti kiinni.html
Hyvä tapahtuma-suomennos
6
235
Vastaukset
- Järjetöntä
Missä syrjässä tämä on tapahtunut: keskellä kirkonkylää?
- Ampuskelija
Olen ammuskellut iät ja ajat maatalon pihassa, nyt sekin sitten on loppu.
- hyvä,hyvä
Se on hyvä, että älyät itse vihdoin ja viimein. Metsästyspaikat on jossain muualla kuin omakotitalon pihassa. Useimmiten lähistöllä asuu myös muita.
On hyvä, että ammuskeluihin nykyään puututaan.
Kännääminen ja aseitten kanssa huhtominen on sairasta puuhaa. Sitä ei voi puolustella millään.
- ...
Vietiinkö kyseinen ammuskelija pyöreään koppiin?
- Ryppyvarsi
Liittyikö juttuun päivettyneitä henkilöitä?
- Pekkopehko
Varmaan tältä hepulta on poliisit vieny jo monta luvatonta asetta pois. Aina uusia löytyy vähän sakkoja ja pää silittelyä. Koitas ny olla kunnolla, kun mitään pahempaa ei ole sattunut, niin samanlainen meno jatkuu ja poliisit hakee taas pyssyn pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164456Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv622567Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61123- 66864
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 40806
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768