Mihin tyrehtyi Kainuun Jazz kevään järjestäminen ?
Aika pitkäänhän ko. tapahtumaa järjestivät.
Kainuun Jazz kevät
16
349
Vastaukset
- rrrrrrrrrrrrrrrrrr
ei kehdanneet sinun naamaasi katsella.
- urkkipurkki45
Kaupungin tuki loppui eikä järjestävä taho (yhdistys) sitä pystynyt enää järjestämään. Oli kyllä mukava tapahtuma vaikken jazzin erityinen ystävä olekaan. Olihan siinä rokkitarjontaakin.
- Vai oliko ahneus??
AIka paljon tuli muitakin festareita jaolle, ja samat Kuustoset ja muut oli joka vuosi. Ei se enää kiinnostanut. Eka 10 vuotta se oli erittäin laaduka tapahtuma.
- 876kjh9876
sillon oli vielä laatua kun oli U. Torniainen "taiteellisena johtajana"...
- töttöröööö
Humppakansalle on turha jatsia tyrkyttää
- humppajori
Taisi siinä käydä sillä tavoin, että vastuu oli liian kauan samoilla hartioilla. Olisi pitänyt ainakin olkatoppaukset laittaa, mutta jäi laittamatta ja jatsin soitto loppui
kuin hyvä humppa. Laakista. - asdasdasdasddd
Eiköhän se tyrehtynyt siihen samaan kuin aika moni muukin hanke Kajaanissa, eli kateelliseen kyräilyyn. Ei kukaan jaksa pyörittää vapaaehtoisvoimalla noinkin isoa sirkusta vastatuulessa.
- Velkaa velkaa...
Älä höpötä. Raha se n ratkaisi.
Ja jos tuomjosta hommaa pyörittää, pitää olla hyvä talouspää.
Pyörittäjillä ei tainnut ihan viimesen päälle hyvä olla.
Eli elettiin velaksi, niinkuin nykyisin tapana on.
Mutta se peli ei vetele ikuisesti, kysy vaikka kreikkalaisilta.
Ja toisekseen, siellä oli tutun tuttuja liputtomia ei maksaneita aivan liian paljon, tällaisessa pikkukaupungissa kun kaikki on tuttuja ja mankuu vapaalippua niin sellaisen myös saivat, ja pahimmasta päästä toimittajat. Minkä takia? jos ei ole oikeasti töissä. Joka toisellahan siellä roikkui joku ilmaiskortti kaulassa.
Minä maksoin, mutta enpä raskinut kuin yhden lipun per vuosi ostaa, eikä varmaan moni muukaan. Muulata tulleet friikit sitten ehkä ostivat... - asdasdasdasddd
Velkaa velkaa... kirjoitti:
Älä höpötä. Raha se n ratkaisi.
Ja jos tuomjosta hommaa pyörittää, pitää olla hyvä talouspää.
Pyörittäjillä ei tainnut ihan viimesen päälle hyvä olla.
Eli elettiin velaksi, niinkuin nykyisin tapana on.
Mutta se peli ei vetele ikuisesti, kysy vaikka kreikkalaisilta.
Ja toisekseen, siellä oli tutun tuttuja liputtomia ei maksaneita aivan liian paljon, tällaisessa pikkukaupungissa kun kaikki on tuttuja ja mankuu vapaalippua niin sellaisen myös saivat, ja pahimmasta päästä toimittajat. Minkä takia? jos ei ole oikeasti töissä. Joka toisellahan siellä roikkui joku ilmaiskortti kaulassa.
Minä maksoin, mutta enpä raskinut kuin yhden lipun per vuosi ostaa, eikä varmaan moni muukaan. Muulata tulleet friikit sitten ehkä ostivat..."Joka toisellahan siellä roikkui joku ilmaiskortti kaulassa. Minä maksoin, mutta enpä raskinut kuin yhden lipun per vuosi ostaa, eikä varmaan moni muukaan."
Mitä minä siitä kateellisten kyräilystä justiin sanoinkaan? - Velkaa velkaa...
asdasdasdasddd kirjoitti:
"Joka toisellahan siellä roikkui joku ilmaiskortti kaulassa. Minä maksoin, mutta enpä raskinut kuin yhden lipun per vuosi ostaa, eikä varmaan moni muukaan."
Mitä minä siitä kateellisten kyräilystä justiin sanoinkaan?Miten niin kateellinen?
Aikoinani olin siellä oikeasti töissä. Olisin minäkin sen vip kortin myöhemminkin pyytämällä saanut, mutta kun näin ja kuulin muut mankujat heräsin ja tulin toisiin ajatuksiin. Ei minulla kestänyt pokka moiseeen, maksoin sitten viime vuosina omasta pussista. sen mitä kävin.
Sekö on kateutta? Minusta se on moraalia.
- hyvinkin tärkeitä
Huvittavaa oli kun joillakin roikkui kaulassa VIP-passi.
- Tommi Luihala
Kylmä ilma aina; siirrettiin sitten kesäkuuhun. Ei auttanut.
Aikalailla samoja muusikkoja vuodesta toiseen.- Sopiva ajankohta
Ajankohtana olisi voinut olla koulujen loppumisviikonloppu.
Tai siis se ylioppilaiden lakin saanti päivä.
Varmaan moni olisi illan päälle voinut jatkaa kotijuhlia jazz-keväässä.
- Fjoorda
Aina sai pillakkaa juopuneilta festarineidoilta, se oli kivaa.
- Temmi Tanassa
Minäki sain kahesti jazzkeväässä! Kysyä ja olla iliman.
- Iliman pliiuuu
Niin se tuhkamunille tuppaa käymään, pelimies saa aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618280- 1334664
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.354066- 213358
- 232912
- 292817
- 552693
- 252300
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4032214- 322159