Olemme pariskunta nainen nuorempi meillä on yhteisiä lapsia ja liittoa takana....kaikkea koettu. Itselläni halut kohtuulliset ja harrastammekin seksiä mieheni kanssa, mutta.....tunnen sen kuinka hän ei himoitse minua vaan joutuu tekemään työtä että kykenee....haluaisin tuntea edes joskus kuinka mieheni olisi "pakko" saada seksiä kanssani siis halut pilvissä jos ymmärrätte..haluaisin tuntea olevani haluttu. Ja kyllä en ole ylipainoinen vaan liikunnallinen. Mieheni on vaikea puhua mitä haluaisi sängyssä. Haluttomuus ( ei totaali erektio ongelmaa) mietityttää mutta ei oikein ole halukas siitäkään puhumaan. Harrastaa liikuntaa ja välillä ikäväkseni huomaan mainitsevani että lenkille kyllä jaksaa aina lähteä mutta rakastelemaan on liian väsynyt...juu tiedän tyhmää mutta joskus se lipsahtaa...annan välillä suu seksiä ilman " vastapalveluksia" koska nautin myös siitä itse. Pitää siitä kyllä. Nyt ehdotin totaali selibaattia esim. Kuukaudeksi josko halut heräisivät mutta ei ymmärrä tarkoitusperääni vaan loukkaantui....voisiko siitä kuitenkin olla apua? Ikää nainen 40 mies liki 50...Asiallisia vastauksia kiitos!
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568