Olemme pariskunta nainen nuorempi meillä on yhteisiä lapsia ja liittoa takana....kaikkea koettu. Itselläni halut kohtuulliset ja harrastammekin seksiä mieheni kanssa, mutta.....tunnen sen kuinka hän ei himoitse minua vaan joutuu tekemään työtä että kykenee....haluaisin tuntea edes joskus kuinka mieheni olisi "pakko" saada seksiä kanssani siis halut pilvissä jos ymmärrätte..haluaisin tuntea olevani haluttu. Ja kyllä en ole ylipainoinen vaan liikunnallinen. Mieheni on vaikea puhua mitä haluaisi sängyssä. Haluttomuus ( ei totaali erektio ongelmaa) mietityttää mutta ei oikein ole halukas siitäkään puhumaan. Harrastaa liikuntaa ja välillä ikäväkseni huomaan mainitsevani että lenkille kyllä jaksaa aina lähteä mutta rakastelemaan on liian väsynyt...juu tiedän tyhmää mutta joskus se lipsahtaa...annan välillä suu seksiä ilman " vastapalveluksia" koska nautin myös siitä itse. Pitää siitä kyllä. Nyt ehdotin totaali selibaattia esim. Kuukaudeksi josko halut heräisivät mutta ei ymmärrä tarkoitusperääni vaan loukkaantui....voisiko siitä kuitenkin olla apua? Ikää nainen 40 mies liki 50...Asiallisia vastauksia kiitos!
Toimenpiteitä haluttomuuteen...
Mitä tehdä?
0
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418