traxxas slash 1/16 vxl

tollasen meinasin ostaa, mutta onko jollain kokemuksia: toimiiko, ja kannattaako ostaa
6379
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

entä muita off road autoja 200- 300€ hintaluokasta?

Äänestä
  • No ihan ok auto mutt säästä satanen ja osta kyosho dbx ve 2.0.

Äänestä

hyvä auto!

Äänestä
  • 1:10Traxxas Slash 2wd, 27MHz himpun alle 300€. 2,4 MHz on hieman kalliimpi. Kyllä,se 1:16 on myös ihan ok.

Äänestä

• 2wd kirjoitti:

1:10Traxxas Slash 2wd, 27MHz himpun alle 300€. 2,4 MHz on hieman kalliimpi. Kyllä,se 1:16 on myös ihan ok.

Korjaan:2,4 GHz on hieman kallimpi.

Äänestä

• 2wd kirjoitti:

Korjaan:2,4 GHz on hieman kallimpi.

1:16 TRX Velineon, brushless on varmasti jees. Minä tykkään itse 1:10mittakaavan autoista. Ovat reilumman kokoisia ja mukavan tuntuisia. Mulla on 1:10 TRX Slash 2WD,2,4MHz.
    Kulkee ihan kivasti vakiona ja jos haluaa, niin vaihtamalla moottorin( > Velineon brushless) ja nopeudensäätimen( > VXL3s ) ja akun ( > LiPo) tulee rajusti puhtia lisää. Mulle riittää ihan tämä vakio :). 4WD-versioina löytyy myös, mutta helpompi lienee on 2WD-versio ajaa, makuasia sekin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

onska99 kirjoitti:

tollasen meinasin ostaa, mutta onko jollain kokemuksia: toimiiko, ja kannattaako ostaa

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu