Mistä saan salmonellatodistuksen? Menen työelämävalmennukseen ja tarvitsen salmonellatodistuksen. Koulussa sai lähetteen ja purkit terveydenhoitajalta ja vein sen silloin elintarvikelaboratorioon. Mutta mitäs nyt, kun olen työkkärin kautta valmennuksessa? En ole oikeutettu työterveyshuoltoon yms. etuihin, joten mistä saan lähetteen? Ja kun en ole oikea työntekijä, niin joudunko itse maksamaan testin, 35 euroa!!
Mistä salmonellatodistus?
9
16046
Vastaukset
- Terveyskeskuksesta
Vastauksen kaikkiin kysymyksiisi saat soittamalla omaan terveyskekskukseesi.
- näin helsingissä
mä sain viime vuoden puolella terveyskeskuksesta sellaisen tylyn kommentin, että ei me täällä mitään salmonellatodistuksia kirjoitella, mene yksityiselle hakemaan lähete kovaan hintaan!
Että yritä siinä sitten työtön työnhakija päästä köyhyysloukusta, kun edes se "kaikille tasapuolisesti ja tasavertaisesti järjestetty terveydenhuolto" ei olekaan käytännössä sellainen...- hintsaaja
näin helsigissä vastaan ompa törkeä valita ,mene valittamaan että kysy miksi ei voida ihmista sen perusteella tuomita , ton voisit vetää oikeuteen onhan sitä paitsi potilas-oikeuspiiri vai mikä paikka se on , ota selvää asiasta. Lykkyä tykö
- Salmonella_
Hei!
Asia selvisi. Eli hain purkin elintarvikelaboratoriosta ja vein sen samaan paikkaan. Lähetettä ei tarvinnut ja ruokapalvelu maksoi. Näin helposti onneksi sujui täällä, mutta onpa harmi lukea, että kaikkialla ei toimita näin! - tiuku100
pitää ensin olla valmiina minne menee ja sitten vasta ottaa salmonella kokeen niitä saa lääkäriltä maksua vastaa tai kunnallisilta
- jope221
Elintarvikelaboratoriosta
- Kraasnaja Armee
Salmonellatodistuksen saa omasta terveyskeskuksesta ja on maksuton.
- K. Ölvi
Kölvinä ollessa minulla oli maha ummessa ja piti saaja salmolmon todistus äkkiä.
Tuumailen sitä parvekkella tupakka poltellessa ja näin kun erään rouvan pikku fifi kakkasi roskapönttjen viereen. Minulla oli jo purkki valmiina hauettuna tkkoosta ja lopun sitte arvaattekin. Koirassa ei ollut salmonellaa. Heh- santtulla
Jes. mahtavuutta! Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81328- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031047Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51923Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62797- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170677- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613