Mistä saan salmonellatodistuksen? Menen työelämävalmennukseen ja tarvitsen salmonellatodistuksen. Koulussa sai lähetteen ja purkit terveydenhoitajalta ja vein sen silloin elintarvikelaboratorioon. Mutta mitäs nyt, kun olen työkkärin kautta valmennuksessa? En ole oikeutettu työterveyshuoltoon yms. etuihin, joten mistä saan lähetteen? Ja kun en ole oikea työntekijä, niin joudunko itse maksamaan testin, 35 euroa!!
Mistä salmonellatodistus?
9
12955
Vastaukset
- Terveyskeskuksesta
Vastauksen kaikkiin kysymyksiisi saat soittamalla omaan terveyskekskukseesi.
- näin helsingissä
mä sain viime vuoden puolella terveyskeskuksesta sellaisen tylyn kommentin, että ei me täällä mitään salmonellatodistuksia kirjoitella, mene yksityiselle hakemaan lähete kovaan hintaan!
Että yritä siinä sitten työtön työnhakija päästä köyhyysloukusta, kun edes se "kaikille tasapuolisesti ja tasavertaisesti järjestetty terveydenhuolto" ei olekaan käytännössä sellainen...- hintsaaja
näin helsigissä vastaan ompa törkeä valita ,mene valittamaan että kysy miksi ei voida ihmista sen perusteella tuomita , ton voisit vetää oikeuteen onhan sitä paitsi potilas-oikeuspiiri vai mikä paikka se on , ota selvää asiasta. Lykkyä tykö
- Salmonella_
Hei!
Asia selvisi. Eli hain purkin elintarvikelaboratoriosta ja vein sen samaan paikkaan. Lähetettä ei tarvinnut ja ruokapalvelu maksoi. Näin helposti onneksi sujui täällä, mutta onpa harmi lukea, että kaikkialla ei toimita näin! - tiuku100
pitää ensin olla valmiina minne menee ja sitten vasta ottaa salmonella kokeen niitä saa lääkäriltä maksua vastaa tai kunnallisilta
- jope221
Elintarvikelaboratoriosta
- Kraasnaja Armee
Salmonellatodistuksen saa omasta terveyskeskuksesta ja on maksuton.
- K. Ölvi
Kölvinä ollessa minulla oli maha ummessa ja piti saaja salmolmon todistus äkkiä.
Tuumailen sitä parvekkella tupakka poltellessa ja näin kun erään rouvan pikku fifi kakkasi roskapönttjen viereen. Minulla oli jo purkki valmiina hauettuna tkkoosta ja lopun sitte arvaattekin. Koirassa ei ollut salmonellaa. Heh- santtulla
Jes. mahtavuutta! Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l282973- 1451622
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1561503Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei91416Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.1581291Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta391096Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm581018Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall219959- 65936
- 148893