Mistä saan salmonellatodistuksen? Menen työelämävalmennukseen ja tarvitsen salmonellatodistuksen. Koulussa sai lähetteen ja purkit terveydenhoitajalta ja vein sen silloin elintarvikelaboratorioon. Mutta mitäs nyt, kun olen työkkärin kautta valmennuksessa? En ole oikeutettu työterveyshuoltoon yms. etuihin, joten mistä saan lähetteen? Ja kun en ole oikea työntekijä, niin joudunko itse maksamaan testin, 35 euroa!!
Mistä salmonellatodistus?
9
15343
Vastaukset
- Terveyskeskuksesta
Vastauksen kaikkiin kysymyksiisi saat soittamalla omaan terveyskekskukseesi.
- näin helsingissä
mä sain viime vuoden puolella terveyskeskuksesta sellaisen tylyn kommentin, että ei me täällä mitään salmonellatodistuksia kirjoitella, mene yksityiselle hakemaan lähete kovaan hintaan!
Että yritä siinä sitten työtön työnhakija päästä köyhyysloukusta, kun edes se "kaikille tasapuolisesti ja tasavertaisesti järjestetty terveydenhuolto" ei olekaan käytännössä sellainen...- hintsaaja
näin helsigissä vastaan ompa törkeä valita ,mene valittamaan että kysy miksi ei voida ihmista sen perusteella tuomita , ton voisit vetää oikeuteen onhan sitä paitsi potilas-oikeuspiiri vai mikä paikka se on , ota selvää asiasta. Lykkyä tykö
- Salmonella_
Hei!
Asia selvisi. Eli hain purkin elintarvikelaboratoriosta ja vein sen samaan paikkaan. Lähetettä ei tarvinnut ja ruokapalvelu maksoi. Näin helposti onneksi sujui täällä, mutta onpa harmi lukea, että kaikkialla ei toimita näin! - tiuku100
pitää ensin olla valmiina minne menee ja sitten vasta ottaa salmonella kokeen niitä saa lääkäriltä maksua vastaa tai kunnallisilta
- jope221
Elintarvikelaboratoriosta
- Kraasnaja Armee
Salmonellatodistuksen saa omasta terveyskeskuksesta ja on maksuton.
- K. Ölvi
Kölvinä ollessa minulla oli maha ummessa ja piti saaja salmolmon todistus äkkiä.
Tuumailen sitä parvekkella tupakka poltellessa ja näin kun erään rouvan pikku fifi kakkasi roskapönttjen viereen. Minulla oli jo purkki valmiina hauettuna tkkoosta ja lopun sitte arvaattekin. Koirassa ei ollut salmonellaa. Heh- santtulla
Jes. mahtavuutta! Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883