Mustasukkaisuus pilannut joka suhteeni

luotuyksinäiseksi?

Mitä tälle asialle voisi tehdä? mustasukkaisuus on pilannut joka suhteeni, mustasukkaisuutta on ollut miesten osalta ja suurin osa täysin aiheetta. Itse olen myös hieman mustasukkainen, mutta en kumminkaan liian mustasukkainen enkä kontrolloi toista. Tämä mustasukkaisuus on näkynyt jo vasta alkavissa suhteissa niin että on soiteltu jatkuvasti, joskus parin minuutin välein joskus päivittäin useita kertoja. On häiritty kun olen ollut jossain tärkeässä tilaisuudessa tai vain kaupassa käymässä. Ei ole aina uskottu missä olen ja soitettu uudelleen ja uudelleen ikään kuin "tarkistaakseen" missä olen. Pahin esimerkki näistä oli kun olin sovituskopissa ja sain (nykyiseltä exältä) puheluita parin minuutin välein.. Mielestäni tämä käytös on aivan sairasta, ymmärrän kyllä jos haluaa pitää yhteyttä ja jutella mutta tämä menee yli. Olen vaihtanut numeronikin tämän takia.

Sitten uudessa suhteessa mies oli myös mustasukkainen, hänellä ei ollut tapana soitella koko ajan mutta hän vahti minua, jos en ollut netissä juttelemassa hänelle samaan aikaan niin heti tuli kyselyitä missä olen. Mustasukkaisuus näkyi myös niin kun olin ostamassa lahjaa tutulleni niin mies oli todella ärtynyt asiasta, ei suoraan sanonut etten saisi olla missä olin mutta kumminkin asenteellaan osoitti että minun olisi pitänyt olla aivan muualla. Mustasukkaisuus näkyi uudessa suhteessa myös niin että kun mies asui toisella paikkakunnalla niin minun olisi täytynyt ottaa eri kulkureitti sinne kun se mistä alunperin suunnittelin meneväni. En kumminkaan suostunut muuttamaan kulkureittiäni koska se oli jo valmiiksi suunniteltu ja muutenkin toinen kulkureitti olisi ollut kalliimpi. Mies ei sitten tätä asiaa hyväksynyt vaan jaksaa aina muistuttaa asiasta ja kyselee miksi menin juuri sitä kautta miksi miksi. Minun tulisi ikään kuin aina toimia siten mikä häntä miellyttää. Häneltä ja aikaisemmilta exiltäni tuli myös jatkuvasti paljon kyselyitä mitä teen ja missä olen, ymmärrän että nämä ovat normaaleja kysymyksiä jos niitä kysyy kerran päivässä tai silloin tällöin ja uskoo toisen sanan, mutta niitä tuli jatkuvasti ja se alkoi ahdistaa. Alkoi tuntua siltä etten olisi saanut olla minä, etten saisi tehdä mitään tai lähes tulkoon ei saisi poistua kotoa.

Olen nuori ja saan kyllä paljon huomiota miehiltä mutta en ole kova bilettämään ja nämä exäni ovat asiasta ja luotettavasta luonteestani tienneet mutta eivät silti ole pystyneet luottamaan minuun, ei sillä että minäkään olisin heihin luottanut kun usein toista epäillään turhasta jos itse tekee jotain. Tuntuu vaan oudolta että suhde toisensa jälkeen päättyy samaan syyn takia, itse olen nämä miehet jättänyt kun en ole kestänyt enää, olen jättänyt heidät jo ennen yhteenmuuttoa. Kaiken lisäksi mustasukkaisuudella ei ole ollut mitään syytä sillä minulla ei ole miespuolisia kavereita, myöskään netissä en pidä esillä ketään miespuolisia kavereita joista olisi voinut aiheutua mustasukkaisuutta, tämä mustasukkaisuus on siis heidän osaltaan täysin aiheetonta.

0

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

        Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
        Kuopio
        16
        1429
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1285
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        63
        1192
      4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        11
        1072
      5. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1026
      6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        27
        1015
      7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        9
        1003
      8. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        30
        989
      9. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        6
        981
      10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

        YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
        Varkaus
        1
        980
      Aihe