Reilun kuukauden olen kuvannut otsikon mukaisella kalustolla. Olen ollut todella tyytyväinen, eikä hankinta ole missään vaiheessa harmittanut. Ostin kameran ja objektiivin saksan top-fotosta ja hintaa tuli noin 1400 euroa, lisäksi tavaraa löytyi heti varastosta. Suosittelen!
Kotisivut: http://www.hietaharju.net
Kuvagalleria: http://www.hietaharju.net/kuvagalleria
Nikon D70+Nikon AF 24-85mm, f/3.5-4.5
3
1153
Vastaukset
- Mike
Mulla on sama D70, mutta 18-70mm putkella.
Tuohon D70:seen pitäisi käydä kaikki AF putket,
ja jotkut muutkin putket. Sigma AF-MF, 70-300 mm. F4-5.6DL Super Macro, löysin tuollaisen putken myynnissä, mutta aloin miettimiään tota AF-MF, juttua, ilmeisesti se käy tuohon D70:seen. Onko sulla mitään hajua, käykö tuo putki tohon Nikoniin. Oletko hankkinut siihen muita putkia?- Teemu
Kyllä tuossa D70:ssä toimii kaikki AF/MF-putket joita ei ohjekirjassa ole poissuljettu. Tietysti löytyy poikkeuksia, mutta luulenpa että tuo mainitsemasi sigman putki käy.
Itse en ole vielä hankkinut muita objektiiveja, mutta luultavasti ensi keväänä sen teen, kun lomat taas alkavat ja pääsee luontoa kuvaamaan; silloin tulee teleä kaipuu.
- Richard
Näenkö näkyjä? musta näyttäisi nuo kuvat olevan melkein kaikki alivalotettuja. muuten kyllä pidän tuosta kuvaustyylistä, joka on aika samanlainen kun itselläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671170
- 251121
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006