Helppikää nyt tietämätöntä! Eli ongelmana on se, etten saa Wii U:ta yhdistettyä nettiin.
Olisi tarkoitus koittaa mokkulan kautta jakaa jotenkin yhteyttä, mutta ei taidot riitä. Tai ei ole taitoa ensinnäkään. Jospa joku osaisi auttaa ihan noin niinkuin ruohonjuuritasolta alkaen....?
Wii u:lla nettiin??
5
948
Vastaukset
Morjesta,
Et kerro, että millainen mokkula sulla on. Oletan, ettei siinä ole WLAN-ominaisuutta, joten tarvitset langattoman reitittimen jolla jakaa netti Wii:lle. Eli, laitat sen mokkulan langattomaan reitittimeen joka sitten jakaa yhteyden Wii:lle, ja vaikka läppärille jne.
Esimerkki tuosta aparaatista on tässä --> www.verkkokauppa.com/fi/product/49212/dcgcv/TeleWell-TW-WLAN-3G-4G-reititin-ja-802-11n-WLAN-tukiasema
Hox, ennen kuin päädyt tilamaan tuon tai minkä tahansa langattoman reitittimen, varmista myyjältä sen yhteensopivuus mokkulasi kanssa. Niissä on nimittäin eroja.
Sitten vain Wii:stä WLAN tai WiFi päälle ja yhdistät sen verkkoon, ja homma on periaatteessa siinä :)
Tero@SoneraPartio- SuperMario11
Kiitos vastauksesta. Mokkula on Huawei e153 ja kyllä siin jotai wlan juttuja näkyy olevan. :D Ainakin etsii wlan verkkoja. Tälläkö ei ole mahdollista päästä Nintendonettiin?
Onko se tällainen se sun tikku --> http://www.modemarea.com/2011/06/huawei-e153-specifications/ ? Tuon mukaan siinä ei olisi WLAN-ominaisuutta.
Sulla on se tikku läppärissä kiinni, ja se on se läppäri joka hakee niitä WLAN-verkkoja ;)
Sen läppärin kautta sais (ehkä) jollain ohjelmalla jaettua netin sinne Nintendolle mutta en suosittele sellaista viritystä. Joten sulla on 2 vaihtoehtoa; joko hankit tuollaisen langattoman reitittimen mistä kerroin tuolla yllä, tai sitten hankit sellaisen mokkulan jossa on WLAN sisäänrakennettuna :).
Itse hankkisin sellaisen WLAN-mokkulan, mitä vähempi erilaisia lisälaitteita, sitä vähempi ylimääräisiä säätöjä jos jotain ongelmaa tulee.
Tero@SoneraPartio- Vanha Pelaaja
Herrajestas tota mokkulabuumia joka vieläkin riivaa kotitalouksia. Oon sanonut tän ennenkin mutta noi mokkulat ei oo tarkotettu oikeeseen nettitoimintaan. Kyllähän niihinkin reitittimiä on ja muuta viritelmää mutta parasta on hankkia ihan oikea adsl-yhteys kotiin.
- Anonyymi
Voitko selventää että mikä se mokkula on???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720