Kummasta ottaa hotelli ja kummassa lähteä vain käymään? Kiinnostaa auringonotto, hyvä ruoka, hyvä hotelli, shoppailu, hieman biletys. 30 tienoilla olevat 2 pariskuntaa lähdössä. Myös tekemistä saa ehdottaa! Tietääkö joku miten malagan lentokentältä pääsee marbellaan jos sieltä ottaa hotellin? Hyvät neuvot kalliit!
Marbella vai malaga + vinkkejä!
5
979
Vastaukset
- hyvää lomaa
Malaga on iso kaupunki ja paljon nähtävää, marbellassa upea satama, upeita huviloita, putiikkeja riittää, enemmän ehkä lomapaikka. Kuka mitäkin pitää:) Marbellaan pääsee lentokentältä bussilla tai taksilla. Lentokentältä pääsee myös fuengirolaan saakka junalla, siitä on sitten 30 km marbellaan.
- Helpoksi menis..
Menisin Marbellaan, jos ei budjetti ole kovin tiukka, ja jos 4 henkee on menossa, taxi lentokentältä maksaa ehkä 100 euron pintaan, kannattaa tingata, ovat lentokentällä jonossa. On kätevää mennä siis taxilla.
- Marbellaan menisin
Itse menisin mieluummin Marbellaan. Rentouttavampi lomakohde kuin Malaga, joka on puolen miljoonan asukkaan kaupunki.
http://matkaideoita.com/marbella.html- hubji,p
Oletko miettinyt Torremoliinosta, sinne pääsee junalla lentokentältä ja on viehättävä paikka. Malaga on iso kaupunki ja kaukana rauhallisesta lomanvietosta. Marbella taas kaukana lentokentästä, Marbellassa ja Buerto Banuksessa on tietenkin kiva käydä ja ihailla upporikkaiden elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882