Pyyhkijän moottori alkoi temppuilemaan ensin niin,että tihku ei toiminut,sitten lopetti toiminnan kokonaan.Sen jälkeen alkoi polttaa sulakkeen kun laittoi virrat päälle.Tilasin uuden(käytetyn) moottorin,mutta polttaa sulakkeen edelleen,kun laittaa autoon virrat päälle.Takalasin pyyhkijä toimii ja sulake kestäää kun etupyyhkijänmoottori ei ole kytketty.
Missä ihmeessä vika??????
Tuulilasinpyyhkijänmoottori -96
opel6
2
111
Vastaukset
- gffggf
ettei ois se uusikin moottori oikosessa? eli myyty paskaa ehjänä.. näitä sattuu useasti sama ostaako purkaamolta vai yksityiseltä. jos vaan mahdollista niin yrittää jostain saada varmasti toimiva testiin ja katsoa palaako sulake jos ei niin ei muutakun uusi tilaukseen
- Opel6
Vastaan nyt tähän itse kun vika löytyi :) Eli tihkurele oli rikki.Se poltti sulakkeen kun yritti laittaa pyyhkijät päälle.Kyllä vikaa etsittiinkin kauan ja vahingossa löydettiin.Nyt toimii taas. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086