Mikä naisia vaivaa?

tavallinen mies

Oon tapaillu erästä naista nyt puolisen vuotta. Tää nainen on itselleni ihan liian "high class" ainaki kaikkien muiden paitsi itsensä mielestä. Oon kyllä tyytyväinen tilanteeseen, mutta tää on aiheuttanu tietyn ilmiön. Nimittäin aina kun ollaan tyttöystävän kanssa yhdessä ulkona, niin tuntuu että saan katseita ja flirttiyrityksiä muilta naisilta jatkuvasti. Ja vielä sellaisilta joilta en sinkkuna varmaan koskaan olis saanu. Tämä siis vaikka käyttäydytään ihan ku normaali pari. Ja sitten on vielä yksi meidän yhteinen tuttavanainen joka myös ruvennu flirttailemaan. Ennen tätä ei tapahtunu koskaan. Eli mikä teitä naisia vaivaa? Miks oonki nyt yhtäkkiä näin vetävä? Vai onks tää vaan mun omassa päässä? Vähä vaikee pysyy housuissaan ku saa tällasta huomiota osakseen yllättäen..

13

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bddt

      Älä anna tuon nousta päähän. Tuo on nimittäin aivan normaali reaktio muilta naisilta, kun näkeevät sinut viehättävän naisen seurassa. Se on geeneissä. Siitä ikään kuin automaattisesti tietää että sinuun kannattaa iskeä. Pysy kiltisti vaan sen high class-naisen kanssa. Ei kannata rueta pelaamaan, usko pois. Nauti elämästä, ilman pettämistä.

    • ei mitään outoa.

      On hyvä valita korkeamman tasoisempaa ja laadukkaampaa seuraa ,kaikki muu seuraa välittömästi perässä.

    • omituisia olentoja

      Tämä on yksi asia naisissa jota en ymmärrä, yksinäinen mies ei kelpaa, mutta sitten kun ei ole enää saatavilla niin sitten kelpaa. Naiset tuntuu arvostavan aivan liikaa muiden mielipiteitä ja käyttäytymistä, varsinkin toisten naisten.

      Tästä esimerkkinä, olin yhdessä koulussa ensin luokalla ainoana miehenä naisten kanssa, olin koko ajan suht yksin ja ketään ei juuri kiinnostanut.
      Sen jälkeen samassa koulussa toinen täysin uusi luokka naisten seassa, tunnilla on ryhmätyö ja yksi nainen pyytää kuuluvasti olla parini, suostun. Juteltiin niitä näitä ja nainen tuntui olevan kiinnostunut asioistani. Tästä seurasi sellainen lumipalloefekti, moni nainen luokalta alkoi lähestymään joskus tehden ihan tikusta asiaa ja pyytämään seuraan esim ruokalassa. Itse en tehnyt mitään eri tavalla, mutta se yhden naisen kiinnostus herätti myös muidenkin kiinnostuksen.

      • Tuo on kyllä täysin tosi. Yksinäisenä miehenä ollessa ei juuri kukaan kiinnostu, mut sitten kun jo liikut naisen kanssa niin muutkin kiinnostuvat. Ihme logiikkaa, en näin miehenä näe kyllä siinä mitään järkeä että varattua miestä yrittää. Itte ainakin kierrän varatut naiset kaukaa ja kattelen niitä yksinäisiä naisia, joita on helpompi lähestyä.


      • hhhhhklöälknj,m

        Ei se kyllä niin mene, että mies kenen tahansa naisen kanssa, nostaa sen miehen tasoa kaikkien naisten silmissä. Se voi mennä jopa päinvastoin, ts. jos mies liikkuu "not so high class"-naisen kanssa, miehen taso voi laskea slmissäni. Jos taas ihailen ja arvostan naista, jonka kanssa mies on, saattaa mies nostaa kiinnostavuuttaan. Tämä ilmiö selittää myös sen, että joskus kaveripiireissä - jopa siskojen kesken- kierrätetään miehiä.

        Tuossa nimim. omituisia olentoja-keississä ei kai ole kysymys mistään romanttisesta kiinnostuksesta, vaan yksinkertaisesti hän tuli tutuksi yhdelle tytölle, jolle esiintyi eduksi. Tytöt puhuvat keskenään, ja niinpä muutkin uskalsivat ottaa kontaktia nimim. omituisia olentoja, koska hän oli jo osoittanut yhdelle tytölle, ettei ole törppö.


      • 5+20
        hhhhhklöälknj,m kirjoitti:

        Ei se kyllä niin mene, että mies kenen tahansa naisen kanssa, nostaa sen miehen tasoa kaikkien naisten silmissä. Se voi mennä jopa päinvastoin, ts. jos mies liikkuu "not so high class"-naisen kanssa, miehen taso voi laskea slmissäni. Jos taas ihailen ja arvostan naista, jonka kanssa mies on, saattaa mies nostaa kiinnostavuuttaan. Tämä ilmiö selittää myös sen, että joskus kaveripiireissä - jopa siskojen kesken- kierrätetään miehiä.

        Tuossa nimim. omituisia olentoja-keississä ei kai ole kysymys mistään romanttisesta kiinnostuksesta, vaan yksinkertaisesti hän tuli tutuksi yhdelle tytölle, jolle esiintyi eduksi. Tytöt puhuvat keskenään, ja niinpä muutkin uskalsivat ottaa kontaktia nimim. omituisia olentoja, koska hän oli jo osoittanut yhdelle tytölle, ettei ole törppö.

        Kiitos naisnäkökulmasta. Miksi teidän naisten pitää olla tuollaisia laumaeläimiä?
        Jos minä miehenä keskustelen kavereideni kanssa ja kaveri sanoo, että se ja se nainen on hyvännäköinen tai kiva tyyppi niin ei tuo lisää omaa mielenkiintoani mitenkään tai vaikuta jo olemassa olevaan mielipiteeseeni.
        Miehet harvemmin myöskään seurustelee kaverien exien kanssa, en itse ainakaan haluaisi "kierrättää".
        Olenko ainoa jonka mielestä on rasittavaa, että pitää yrittää vakuuttaa koko naisen kaveripiiri ennen kun voi saada naisen kiinnostuksen?


    • roseberry

      Olen kaiketi sitten tälläinen "high class" nainen,,En ole sellaista huomannut että muut naiset alkaisivat miestäni iskemään mutta monet miehet taas katsovat ja mulkoilevat miestäni pahasti ,Kerran jopa joku känninen mies alkoi arvostella mieheni ulkönäköa ja oli sitä mieltä että kauniilla naisella olisi varaa valita komeempiakin uroita :( No mieheni kuuli tämän ja sanoi että kuulinko jotakin? Nousi tuolistaan n 2metrin mittasena ylös..kaveri katosi kuin tuhka tuuleen.

    • alfa-vitsi

      Samaa mäkin olen ihmetellyt. En ole mielestäni mikään high class koskaan ollut, heh... huvittavaa jos ihmisiä alkaa arvottamaan, mut joo, niin, anteeksi en tarkoittanut pahalla. Naiset tai ihmiset on omituisia, niin kai itsekin joskus. Itse en kiinnostu varatuista, mutta usein käynyt noin niinkuin sulle aloittaja. Olis kiva saada jonkun erittäin asiantuntevan psykologin kanta tähän. :D

      Vai onko kyseessä sama ilmiö kun jää katsomaan jotakin myytävänä olevaa tuotetta vähän pitemmäksi aikaa niin kohta ympärillä pyörii lauma muitakin ihmisiä. Tyyliin: Jos joku on kiinnostava jonkun mielestä, niin sen on pakko olla hyvä??

      • biologinen vietti

        Ei, kun se on heteronaisten luontainen vietti. Eli kun he havaitsevat, että kilpailijoilla on jotain, jotain ehkä enemmän, niin he pyrkivät saalistamaan sen ja samalla yrittävät estää sen, että kiljailijoilla olisi jotain enemmän. Eli heteronaiset laskevat muut naiset kilpailijoiksi ja pyrkivät tuhoamaan kilpailijan viemällä heiltä esim. miehen. Se voi olla myös joku vaate, koru, auto, mikä vaan, kunhan sillä toisella ei ole enempää kuin itsellä.


    • tiippinsa

      Ne on semmosia. Mua rupes naiset kyttäämään, kun olin kilttinä miehenä mummoni kanssa ostoksilla, sain jopa puhelinnumeron kassatytöltä, kun arveli pelastavansa nuoren miehen maturen kynsistä.

    • 0L1V14

      Minä ymmärrän sun tunteita vaikka oletkin mies ja minä nainen.

      Akat on just tollasia. Voi kele! JUURI tuollaisia!

      Mä en kestä heitä ja mun pitää vaan kestää.

      Mä tykkään homoista. Ne on mun silmissä normaaleja. Saa hyvän ihmissuhteen ilman tuota typerää peliä akkojen kesken.

    • ttyghhghghg

      Eli toisin sanoen yksinäisen miehen pitää vuokrata itselleen hemaisevaa seuraa kun menee esimerkiksi paikalliseen yökerhoon. Jatko alkaa toimia kuin itsekseen.

      • Preselection

        Joo, harmi vaan kun ei ole edes hyvännäköistä siskoa tai yhtään naispuolista kaveria..

        Tässä vähän juttua aiheesta:
        "Pre-selection is part of what we call a display of Higher value. Pre-selection in a nut shell is exactly how it sounds. You are thought of as pre-selected when a woman observes the actions of other women in your life. For example if you walk into a club with a pretty girl, and many others are happy to see you and are open and social with you. This shows any observing women that you are ok with other women; Therefore, there must be something appealing about you that she would find interesting too."

        "In early 2007, back when I was still trying to figure out how to achieve consistent results picking up women in bars and nightclubs, I took some time to look back over the successful pickups I'd had over the past 6 or 7 months to see what common patterns I could pick out among them.

        I noticed a few trends: I'd often had a sociable night early on, talking to different people, before meeting a girl. Sometimes I had social proof.

        And almost ALL the time... I had preselection.

        It blew my mind when I realized it.

        Right after I'd end an interaction with an attractive girl who clearly had a good time talking to me, I'd meet the girl I'd end up picking up. Like clockwork. I even started to think that, had the roles been reversed - say, had I met the girls in the reverse order, maybe I would've picked up the other one instead."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1918
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1554
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1276
    4. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      1095
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1075
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1001
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      864
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      846
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      825
    Aihe